ورزش و نشاط

استقلال مقابل ملوان بدشانس بود/ سپاهان زخم خورده خطرناک است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

علیرضا اکبرپور در گفت و گو با خبرنگار آنلاین و در خصوص تساوی یک بر یک استقلال و ملوان در یک بازی زیبا و حساس گفت: آبی ها بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و می توانستند برنده این دیدار باشند اما متاسفانه شانس با آنها یار نبود و توپ آنها در دقایق پایانی وارد دروازه نشد و اگر آن توپ به گل تبدیل می شد استقلال با سه امتیاز به خانه بازمی گشت و فاصله خود را با رقبا بیشتر می کرد.

وی ادامه داد: ملوان هم نمایش قابل قبولی داشت، این تیم بسیار جوان و پرانگیزه است. تارتار توانسته یک تیم هجومی خوب را به لیگ برتر معرفی کند. آنها هم در این دیدار شانس داشتند و حتی یک بار هم به گل دست پیدا کردند اما تجربه استقلال اجازه نداد شادی این تیم برای زدن گل و رسیدن به پیروزی طولانی شود و استقلال توانست بعد از گذشت دو دقیقه از گل ملوان بازی را به تساوی بکشاند.

اکبرپور در خصوص عملکرد ماشاریپوف گفت: این بازیکن با اینکه به تازگی به جمع آبی ها پیوسته اما نشان داد بی دلیل نیست کاپیتان تیم ملی ازبکستان است. او بسیار هوشیارانه بازی کرد با اینکه به تازگی به جمع بازیکنان پیوسته در ارسال پاس ها کم اشتباه بود و توانست از یک فرصت به دست آمده استفاده کرده و بدون حرکت اضافی و کار بی دلیل توپ را به سرعت به دروازه ملوان بچسباند و بازی را با گل زیبایی که به ثمر رساند به تساوی بکشاند. به طور حتم در هفته های آینده و هر چه بیشتر در تیم جا بیفتد از او نمایش بهتری خواهیم دید و اعتقاد دارم در هفته های آتی ماشاریپوف یکی از بهترین بازیکنان استقلال خواهد بود. توانایی های او بسیار بالاست و معتقدم در دیدار هفته آینده استقلال برابر سپاهان که یک بازی بسیار حساس، جذاب و پرتماشاگر خواهد بود می تواند نقش بسزایی در این دیدار داشته باشد.

کارشناس فوتبال در مورد حذف سپاهان از لیگ قهرمانان و دیدار سه شنبه این تیم برابر استقلال که در تهران برگزار می شود گفت: سپاهان تلاش بسیاری کرد تا بتواند در لیگ قهرمانان باقی بماند اما این تیم به مصاف حریفی رفت که در هر پست چند بازیکن بزرگ دارد و همانند بازی رفت سپاهان گل اول را به ثمر رساند اما نتوانست دوام بیاورد و با اخراج سیاوش یزدانی دو بار دیگر دروازه اش باز شد و از دور لیگ قهرمانان کنار رفت.

وی تاکید کرد: حالا این سپاهان زخم خورده و حذف شده از لیگ قهرمانان با دو بازی عقب مانده در لیگ برتر می خواهد سه شنبه در تهران به مصاف استقلال برود. سپاهان بازیکنان بزرگی دارد و در بازی رفت هم بر اثر اشتباه داور مقابل استقلال به سه امتیاز دست پیدا کرد اما این بار استقلال می خواهد در تهران و مقابل هوادارانش سپاهان را شکست داده تا همچنان صدرنشینی خود را تداوم ببخشد. سپاهان هم به دنبال این است که با پیروزی در دو بازی عقب مانده، خود را به بالای جدول برساند و استقلال را در جدول از صدر به زیر کشد. کادر فنی آبی پوشان باید تمام تمرکز خود را در طول این چند روز باقی مانده تا دیدار برابر سپاهان بر روی این بازی قرار دهد تا بتواند در پایان این بازی برنده از زمین خارج شود.

اکبرپور در پایان و در خصوص ادامه مشکلات استقلال و مشکلات موجود گفت: به اعتقاد من دیگر نباید به این بحث ها ورود کرد زیرا این قصه تکراری شده است نکونام اگر می خواهخد تیمش به قهرمانی برسد، باید تمرکزش را روی بازی های آینده بگذارد. او دو دیار سخت تا پایان اسفند در برابر سپاهان و پرسپولیس خواهد داشت، بنابراین لازم است از حاشیه ها دوری کرده، آرامش را به تیمش تزریق کند و تیمش را آماده کند تا بتواند این دو دیدار بزرگ را با پیروزی به پایان برساند.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا