بهترین های کسب و کارعمومی

جک درب هیدرولیکی

لیست همکاری انواع جک درب پارکینگ

برای با همکاران ما تماس بگیرید.فروش انواع جک پارکینگ برای همکاران عزیز در سراسر ایران بر طبق لیست میباشد از این رو برای تایید موجودی کالا قبل از خرید با قسمت فروش تماس حاصل نمایید . , جک برقی درب یا جک درب ریموت کنترلی؛ نام های متفاوتی است که به این وسیله کاربردی و مفید می دهند. جک پارکینگی وسیله ای برای آسان کردن زندگی و رفاه بیشتر مردم است. این وسیله سالهای زیادی است که ساخته شده اما اخیرا ساخت این وسیله بسیار با کیفیت بیشتری انجام می شود.جک درب ریموتی دستگاهی محکم و مکانیکی می باشد و روی درب های لولایی پارکینگ و کارگاه ها نصب می شود و باعث می شود افراد بتوانند به راحتی با استفاده از ریموت کنترل درب را باز و بسته کنند. این امکان باعث می شود دیگر برای باز کردن درب پارکینگ از وسیله نقلیه خود فاصله نگیرید و تنها با فشردن یک کلید باز می شود.

مناسب ترین قیمت جک پارکینگ در ایران با گارانتی سراسری و ارسال 

فروشگاه آرتادر جامع ترین مرکز تخصصی لیست قیمت جک پارکینگ میباشد . ما افتخار داریم بالاترین تنوع جک ارکینگ را در ایران داریم و این محصولات را با حد اقل سود به سراسر ایران با کمترین قیمت خرید جک پارکینگی میفرستیم از مزیت‌های بارز درب اتوماتیک و جک پارکینگی این است که دیگر نیازی نیست به طور دستی درب را باز و بسته کنید و این عمل به طور اتوماتیک انجام می‌شود. باعث افزایش رفاه و آسایش به ویژه در روزهای سرد و یا بارانی عدم نیاز به ترک خودرو هنگام ورود و خروج که موجب راحتی افراد ساختمان می گردد.امروزه افراد بیشتر تمایل دارند که کارها به طور اتوماتیک انجام شود و آن‌ها راحتی بیشتری داشته باشند. درب‌های اتوماتیک این راحتی را برای افراد فراهم می کنند. باعث پیش گیری از باز ماندن درب حیات یا پارکینگ با تنظیم زمان بسته شدن خودکار دربقیمت مناسب درب است که باعث شده است استقبال خوبی از آن شود. بنابراین تمام افراد می توانند به راحتی آن را تهیه کنند.

 

جک پارکینگ با کیفیت با قیمت مناسب 

 همان طور که از اسمش مشخص میباشد وسیله برای باز کردن درب پارکینگ به صورت اتوماتیک میباشد و به دسته اصلی تقسیم میشود . دسته اول جک پارکینگ بازویی و دسته دوم یا کشویی میباشد و در میان برندهای ایرانی با کیفیت بسیار خوب می توان به مدل های  ، ، ، ، ، اشاره داشت و در میان برند های ایتالیایی سرشناس به مدل های ، ، ، ، اشاره داشت .جک پارکینگی یا جک درب پارکینگ: متداولترین نوع درب اتوماتیک  درب آپارتمان ها می باشدکه درب ورودی شما را تبدیل یه یک درب برقی نموده و از طریق ریموت درب اتوماتیک قادر به کنترل و باز و بسته نمودن آن هستید.

اجزای تشکیل دهنده جک درب پارکینگ

جک بازوییجک بازویی درواقع ابزاری برای انتقال نیروی الکتریکی به مکانیکی یا هیدرولیکی می باشد.

ریموت کنترلریموت کنترل وسیله ارتباطی کاربر با مرکز فرمان می‌با شد که غالبا ۲ ریموت کنترل در پکیج وجود دارد.

چشمیچشمی به دلیل داشتن سیستم مادون قرمز اگر خودرو، عابری یا مانعی در مقابل چشمی حس کند، از باز و بسته شدن درب جلوگیری می‌کند و مانع از صدمه زدن درب به خودرو می شود.

مرکز فرمانهمانطور که از اسم آن مشخص می باشد وظیفه فرمان برای باز و بسته شدن و توقف جک‌ها را دارد و در آخر رابط بین ریموت کنترل و جک پارکینگ می‌ باشد.

فلاشرفلاشر درواقع با علایم و آلارم هشدار دهنده مختلف مانند چشمک زدن، پیام مرکز فرمان را نشان می‌ دهد.

انواع درب ریلی یا کشویی:

نصب و تعمیر درب اتوماتیک ریلی پارکنیگ به دو دسته تقسیم می شوند:

درب ریلی تک لنگه:

این درب ها به صورت اتوماتیک و به سمت چپ و راست باز و بسته می شوند و به همین دلیل نیاز به فضای کافی در اطراف درب است.

درب کشویی دو لنگه:

درب ریلی دو لنگه اغلب در ساختمان هایی که دارای حیاط هستند، کاربرد دارد چرا که نیاز به فضای زیادی دارد.

بخش های اصلی درب اتوماتیک ریلی

  •     موتور و گیربکس
  •     مدار فرمان
  •     چراغ فلاشر
  •     چشمی ایمنی (فتوسل)
  •     رسیور و ریموت

برای دریافت با شماره های خدمات موجود در تماس بگیرید .

البته خود جک پارکینگی خود نیز انواع مختلفی را شامل می گردد:

سیستم های اتوماسیون جک برقی را می توان براساس سیستم عملکرد در دو دسته اصلی هیدرولیک و الکترومکانیک (گیربوگسی) جای داد.

  1. جک درب اتوماتیک هیدرولیک

مصارف و کاربرد خاص خود را دارد، اساس کار این سیستم ها با نیروی تحت فشار روغن متراکم کار می کند، جک پارکینگی هیدرولیک برای مکان هایی با تردد بسیار بالا یا درب های بسیار سنگین مثل درب کارگاه ها و کارخانه ها کاربرد دارد.بدلیل نوع عملکرد سیستم هیدرولیک این جک ها کاملا بی صدا بوده و بدون اصطحلاک می باشند، شاید بتوان نقطه ضعف درب های هیدرولیک را هزینه های بالای نگه داری و سرویس آنها دانست.

  1. جک درب اتومات405

یک الکترومکانیک

یا گیربوکسی که بیشترین استفاده را در پارکینگ های منازل شخصی دارند، اساس کار جک دربازکن الکترومکانیکی براساس موتور و چرخ دنده های آنها می باشد که با جریان برق 220 ولت و در بعضی مدل ها 24 ولت کار می کنند.یک پکیج کامل جک پارکینگی بازویی شامل دو بازو چپ و راست، برد مدارفرمان، چشمی فتوسل، براکت های نصب، آنتن گیرنده و ریموت می باشد. نیاز به سرویس و نگه داری کم و آسیب پذیری در مقابل فشار و ضربه از نکات جک های درب کنترلی ریموتی می باشد.

جک درب اتوماتیک برای اماکن پرتردد دارای قدرت بالا برای به حرکت در آوردن درب های سنگین و همین طور توان زیاد برای تردد متعدد هستند. به همین خاطر این جک ها از نوع الکترومکانیک نبوده و هیدرولیک می باشند. عملکرد جک های هیدرولیک فک و ارکا بر پایه ایجاد نیروی زیاد با حرکت کم صورت می گیرد تا بازده بالاتری ایجاد کند.

جک درب پارکینگی برای اماکن پر تردد

در این بخش به معرفی انواع می پردازیم که برای اماکن پر تردد مانند مجتمع های مسکونی یا تجاری بزرگ مناسب است. این جک ها که هیدرولیکی هستند عملکردی متفاوت با جک های الکترومکانیک دارند و امکان تردد نا محدود از جک و ورودی درب را ممکن می سازد. کارکرد جک ها در سیستم هیدرولیک بر پایه فشار روغن به عنوان یک سیال در یک محفظه استوانه مانند طراحی شده است تا بتواند با فشار و حرکت اندک، نیروی بیشتری تولید کند. روغن غیر قابل تراکمی که در ساخت این مجموعه به کار رفته است، در عین سادگی نیرو و بازده زیادی تولید می کند. این مکانیزم باعث حرکت جرثقیل ها، کمپرسور ها، ماشین های حفاری و… هم می گردد. در شکل زیر می توانید عملکرد سیستم پیستونی یک و دو طرفه را مشاهده کنید:

این توان هیدرولیکی برای به حرکت در آوردن درب های پارکینگی سنگین به کار گرفته شده است. برای مثال قابلیت به حرکت درب هایی تا وزن 3500 کیلوگرم را دارد. این موتور سه فاز برای استفاده در کارخانه ها یا کارگاه ها مناسب است که تردد بالا دارند و وزن درب های آن ها بالاتر از اندازه ای است که عموما برای ساختمان های معمولی به کار می رود.
در ادامه این مطلب به معرفی برند هایی می پردازیم که محصولاتی در این بخش تولید می کنند:

جک درب پارکینگی فک

جزو برترین برند های است که به تولید دربازکن اتوماتیک می پردازد. بیشتر از 65% از محصولات این برند ایتالیایی جزو جک های هیدرولیک هستند و در دو گروه لولایی و کشویی قرار می گیرند. درب اتوماتیک لولایی فک برای باز و بسته کردن ورودی هایی به کار می رود که وزنی تا حدود 800 کیلوگرم دارند. بنابراین می توانید آن را برای ساختمان هایی که تردد های بسیار بالا دارند و یا اندازه درب (و به طبع وزن آن) بالا است، استفاده کنید. درب اتوماتیک ریلی فک نیز دارای نوع 220 ولت و همین طور سه فاز است. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم می توانید برای کارگاه یا مرکز تجاری بزرگ خود  را به کار برید.

جک درب پارکینگی ارکا

هم یکی دیگر از تولید کنندگان جک برقی است که محصول هیدرولیکی هم تولید می کند. قابلیت به حرکت در آوردن درب هایی تا وزن 700 کیلوگرم را دارد و از این لحاظ یکی از خاص ترین درب های اتوماتیک لولایی به شمار می رود.  220 ولت ساخت اسپانیا جزو بهترین انتخاب ها برای اماکن مسکونی و تجاری به شمار می رود و قابلیت کارکرد در دمای 10- تا 60+ درجه سانتی گراد را دارد و با گارانتی 2 سفروش انواع جک هیدرولیکی درب اتوماتیک با تنوع بی نظیر برندها ، ، فروش، نصب و خدمات پشتیبانی بعد از نصب اواع جک های هیدرولیکی در تهران و حومه.

جک ها ابزارهایی هستند که برای اعمال نیرو , افزایش نیرو در زندگی انسان ها جایگاه ویژه ای دارند . انواع جک پارکینگی مناسب برای بازوبسته کردن درب های اتوماتیک , فلزی , پارکینگ , ورودی ساختمان ها در صنایع درب اتوماتیک طراحی و تولید می شوند. جک پارکینگی یک سیستم هیدرولیکی و مکانیکی است که بر روی درب های لولایی نصب می شود تا امکان باز وبسته شدن درب با استفاده از ریموت کنترل فراهم شود.

جک های برقی مانند تمام سیستم ها و دستگاه های دیگر تشکیل شده از اجزای گوناگون است. این اجزا عبارتند از: دوعدد بازو که بر روی درب نصب می شود، مرکز کنترل، چراغ های آلارم یا هشدار، قطعات فلزی، چشمی و ریموت کنترل نکاتی در مورد جک های برقی وجود دارد که کاربران آن باید به این نکته ها توجه داشته باشند که جک برقی در درب اتوماتیک وظیفه باز نمودن در را به صورت اتوماتیک به انجام می رساند. جک برقی به واسط چشم هایی که در آن پیاده سازی شده است زمانی که درب در حال باز و بسته شدن است اگر مانعی وجود داشته باشد آن را تشخیص می دهد و از اصابت در به مانع جلوگیری می نماید. نکته ی دیگر این است که جک برقی به واسط انرژی الکتریکی و برق کار می کند و در صورت قطعی برق جک برقی از کار می افتد و شما بایستی در را به صورت دستی باز و بسته نمایید.

از چه نوع جک در انواع ساختمان ها , درب ها استفاده کنیم؟

در ساختمان هایی که تعداد طبقات آن بالاست از درب های سنگین تر استفاده می شود و در این نوع ساختمان ها چون تردد و رفت آمد زیاد است از جک هیدرولیکی استفاده می شود. و در ساختمان هایی که تعداد طبقات آن کم است از درب های سبک تر استفاده می شود و در این نوع ساختمان ها چون رفت و آمد کم تر است جک مکانیکی کاربرد بیشتری دارد. در برخی از ساختمان ها، از درب های لولایی ظریف استفاده شده که برای هیدرولیکی کردن این نوع از درب ها استفاده از جک مکانیکی یا هیدرولیکی مناسب نیست زیرا در زیبایی ظاهری تاثیر زیادی می گذارد، در چنین موارد از جک زیر سطحی یا جک نامرئی استفاده می شود که نیاز به فونداسیون و زیر سازی می باشد.

فروش انواع جک هیدرولیکی

** جک پارکینگی فادینی

** جک الکتروماتیک

** جک الکتروهیدرولیک

** جک های برقی

** جک برقی پروتکو

** جک پارکینگی بازویی

** جک پارکینگی ریلی

** جک پارکینگی نایس

** جک اتوماتیک لایف

** جک یال

** جک درب اتوماتیک تیتان

** جک درب اتوماتیک زومر

** جک درب اتوماتیک تیتان

پوشش آلمینیوم روی میله و پیستون متحرک شکل زیباتری ایجاد کرده و از نفوذ گرد و غبار بر روی قطعات متحرک جلوگیری می کند.چرخ دنده های برگشت ناپذیر و همچنین هرز گرد داخل گیربکس در تعامل با هم از آسیب های احتمالی به گیربکس تا حدی زیادی جلوگیری میکنند.مرکز کنترل پیشرفته که در مقایسه با برند های دیگر به عنوان مثال پروتکو در برابر نوسانات برق و تکرار برنامه  دهی عملکرد بسیار بهتری دارد.سیستم خلاص کن به دلیل نحوه قرارگیری و نحوه عمل از رقبای خود عملکرد بهتری دارد.گارانتی طولانی مدت فک ایتالیا را در این زمینه بی رقیب کرده،که نشان از اطمینان کمپانی به این محصول می باشد.شرکت آریاز تنها برای نصب محصولات فک ایتالیا قرار داد رسمی نصب و فروش با گارانتی 1 ساله نصب و 4 ساله قطعات منعقد می نماید.شرکت موارد فوق در کنار یکدیگر بیانگر این است که خرید این سیستم اتوماسیون صرفه اقتصادی بالایی دارد و به نسبت هزینه ای که می پردازد کیفیت بالاتری را دریافت می کند.

جک هیدرولیکی زومر

جک درب برقی اتوماتیک پارکینگی زومر آلمان تولید کارخانه SOMMER آلمانفیکی غاز معتبرترین شرکت های تولید این سیستم در دنیا می باشد. دستگاه مرکزی این جک به صورت آنالوگ بوده و این خود باعث شده تا مقدار تنظیمات آن کم باشد.سیستم تنظیم باز و بسته شدن این جک به صورت میکروسوئیچی بوده تا نصاب به راحتی بتواند آن را تنظیم کند.این جک  دارای سیستم دو سرعته نمی باشد و این بدین معنی است که جک با همان سرعت حین حرکت درب ها را می بنددکه این امر باعث می شود که دو درب با ضربه به هم برخورد داشته باشند.از مزایای مهم این جک کورس باز شدن آن می باشد.جک درب برقی اتوماتیک پارکینگی زومر آلمان دارای کورس باز شدن 120 درجه می باشد و نصابان محترم می توانند آن را در هر مکانی با هر مدل مانعی نصب نمایند.شفت این جک از جنس استیل مرغوب و روکش شفت از جنس آلمینیوم بوده و محفظه و قاب موتور از جنس پلاستیک مقاوم در برابر اشعه UV می باشد که این قابلیت باعث عمر بالای جک می شود.

جک هیدرولیکی یال

یال درب مدرن ، تولید کننده ی جک های اتوماتیک دوبازوی پارکینگی، مدار فرمان دیجیتال، چشمی و ریموت کنترل  با برند یال می باشد.

جک هیدرولیکی پارکینگی فادینی

در کشور ایتالیا تولید می شود که یکی از برند های معروف و متخصص در تولید جک پارکینگی می باشد. این نوع از جک ها دارای تنوع بالاست و در انواع ساختمان های مسکونی، تجاری، سازمانی استفاده می شود. جک پارکینگی فادینی، هیدرولیکی می باشد و به دلیل مقاومت و استحکام بالایی که دارد بر روی درب های پارکینگی 2لنگه که تردد زیادی دارند نصب می شود. از ویژگی های مهم جک پارکینگی فادینی این است که در مواقع اضطراری آزاد می شود و در تولید آن از براکت های بسیار مقاوم و ضد زنگ استفاده شده است. جک پارکینگی فادینی در شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده است زیرا بدنه قوی فلزی دارد. این محصول الکترومکانیکی است و در ساختمان هایی که رفت و آمد کم تری دارد، استفاده می شود. درب اتوماتیک فادینی مدل نوپی 66 NUPI66 دربازکنی با سیستم الکتروهیرولیک مخصوص درب دو لنگه، لولایی پارکینگی است و پر فروش ترین و پر مخاطب ترین مدا ارائه شده توسط کمپانی فادینی می باشد. درب اتوماتیک نوپی 66 NUPI دارای بسته بندی با کیفیت می باشد و ویژگی های بسته بندی دارای استانداردهای قابل قبول اروپایی می باشد. جک درب اتوماتیک فادینی براکت های بسیار مستحکم و ضد زنگ طراحی شده است. جدا 66 NUPI66 در سیستم درب اتوماتیک نوپی 66 از سایر متعلقات دستگاه که شامل دو بازویی هیدرولیک مدارفرمان چشمی و فلاشر و ریموت می باشد، کیفیت و استحکام خود براکت ها شما را از اروپایی و اصل بودن سیستم مطمئن می سازد و رضایت خاطر از خرید خود خواهید داشت .

از ویژگی های جک پارکینگی فادینی

با وجود یک لایه اضافه آلمینیومی و شفت فولادی ضخیم و محکم در دمای بالا و تردد زیاد استحکام خوبی را دارد. به دلیل طراحی دقیق این محصول، بسیار نرم و بی سروصدا بوده و در هنگام باز وبسته درب در شرایط جوی مختلف مقاوم است. این جک ها بر روی درب های مسکونی که هر لنگه درب 3متر و درب های دو لنگه صنعتی و تجاری که حداکثر طول هر لنگه 7متر باشد می توان نصب کرد.

جک هیدرولیکی الکتروماتیک

این جک ها اغلب برای ساختمان های مسکونی و کم تردد(نسبت به اماکن عمومی) استفاده می شود. همچنین جک های الکترومکانیکی برای درب های سبک مناسب تر است. این نوع از جک ها بر روی درب هایی نصب می شود که عرض کمی داشته باشد و همچنین درب ساختمان هایی که تردد کمی دارند. جک پارکینگی الکتروماتیک با نیروی چرخ دهنده کار می کند عملکرد این جک، موتور کوچکی در داخل بازویی دارد که قدرت را به گیربکس منتقل می کند و همین امر باعث می شود ماردون جک به حرکت در می آید و شفت بازویی با سرعت تنظیم شده به عقب و جلو می رود.

جک هیدرولیکی الکتروهیدرولیک

این نوع از جک ها بر روی درب هایی نصب می شوند که عرض بیشتر و تردد زیادی دارند. جک الکتروهیدرولیک به وسیله فشار روغن عمل می کند قدرت و استحکام این جک بسیار زیاد است و به دلیل استهلاک کمی که دارد از توانایی کار کرد نا محدودی نیز برخوردار می باشد. این نوع از جک ها برای درب های سنگین و همچینین اماکن پردتردد مانند ادارات استفاده می شود. در درب های هیدرولیکی برای امنیت بیشتر و جفت شدن لنگه ها بر روی هم از قفل برقی استفاده می شود.

جک هیدرولیکی برقی پروتکو

درباره نحوه ی نصب جک برقی پروتکو باید بدانید که این نوع از جک های برقی امکان نصب روی انواع درب های کشویی، دو لنگه وتک لنگه را دارا می باشد. همچنین این دستگاه نمایشگر است که تمام دستورالعمل ها را می توان از طریق آن مشاهده کرد. یکی دیگر از قابلیت های جک پروتوکو قابل نصب بودن روی قفل الکترونیکی با استفاده از کارت رابط است. لازم به ذکر است که سیستم برنامه ریزی هر جک به طور جداگانه وجود دارد. قدرت موتور در جک های برقی پروتوکو ۲۸۰ W است. وزن این نوع از جک ها بین چهار و نیم تا ۵ کیلو می باشد. همچنین زمان کارکرد بازوها …۲۷Sec16 است و سرعت آن g / Min1400 می باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید لوازم جانبی جک پروتکو چه چیزهایی است.

لوازم جانبی جک

لوازم جانبی جک ها شامل یک جفت جک و قفل خلاص کن، تکیه گاه های ابتدا و انتهای دو بازو و پیچ های آلن و محورهای استوانه ای آنها و دو عدد ریموت کنترل برای سه دکمه هر دکمه برای برنامه ریزی دلخواه است و ریموت ها به طور رادیویی برای فرمان از راه دور مورد استفاده قرار می گیرد، یک عددلامپ چشمک زن و یک زیر قاب و رو قاب همراه با مرکز کنترل و ترانس است. این سیستم یک سیستم موتور دروازه الکترومکانیکی ۲۳۰ وات با پیکربندی دست ساز است که به طور خاص برای برخورد با دروازه های ورودی با ستون های بزرگ (تا ۴۰۰ میلی متر) یا جایی که یک راه حل باز گشودگی خارجی مورد نیاز است، طراحی شده است. جک های برقی پروتوکو دارای یک عدد دروازه کنترل PCB در موتور چپ می باشد. همچنین این سیستم دارای ۲ عدد کلید آزاد برای استفاده در هنگام قطع برق است.این دستگاه دارای دو اپراتور ادونتیج، یک عدد نور چشمک زدن ایمنی و کنترلر FOB کلید کنترل از راه دور است. نکات دیگری که لازم است درباره ی این جک های پروتوکو بدانید عبارتند از: قدرت ۲۳۰V استاندارد برق، برنامه نویسی آسان (حالت اتوماتیک ۱۰ ثانیه)، موتور غیرقابل برگشت (دروازه ها را محافظت می کند) و  ۳ سال گارانتی موتور.

جک هیدرولیکی پارکینگی بازویی

جک پارکینگی بازویی معمولاً علاوه بر درب‌های جدید بر روی درب‌های موجود نیز قابل نصب است. برای نصب جک لولایی شروع با نصب یک بازو بروی هر لنگه درب است. سپس نصب دو عدد چشمی رفلکسی جهت جلوگیری از برخورد درب با مانع انسانی یا خودروهای عبوری عبور ومرور رابه وسیله جک پارکینگی ایمن می سازد. همچنین نصب چراغ هشداردهنده جهت اطلاع از وضعیت باز یا بسته بودن درب ها نیز بخش دیگری از کار می باشد. نصب مرکز کنترل دستگاه در نزدیک‌ترین مکان به درب بروی دیوار جهت دریافت سیگنال‌های ارسالی توسط ریموت کنترل قرار می گیرد پس از نصب این اجزای الکترونیکی و الکترومکانیکی جک پارکینگی، درب پارکینگ شما را به‌ طور اتوماتیک وبسیار ایمن بازو بسته می‌کند. نصب این نوع جک پارکینگی مناسب جهت پارکینگ ساختمان‌های مسکونی پرتردد ،ادارات، کارخانه‌ها،نیروگاه‌ها و مراکز تجاری می باشد.

جک هیدرولیکی پارکینگی ریلی

جک پارکینگی ریلی نوعی جکی است که در یک مسیر مشخص و معمولا به صورت افقی حرکت نموده و اپراتوری جهت باز وبسته شدن درب می‌باشد. جک پارکینگی ریلی به دلیل حرکت درب در مسیر ریل جاگزاری شده از مسیر خارج نگردیده و احتیاج کمتری به رگلاژ یا تنظیم دارد. همچنین داشتن ریل سبب کاهش صدا شده و از افزایش آلودگی صوتی جلوگیری می‌نماید. نصب این نوع جک در فضاهایی که با محدودیت فضا مواجه هستید بسیار مناسب است زیرا به دلیل حرکت ریلی به کمترین فضای باطشو نیاز دارد. درب اتوماتیک پارکینگ شما با نصب جک ریلی ظاهر ی بسیار متفاوت داراخواهد شد که بیشترین کاربرد و بالاترین کیفیت و عملکرد را دارا می باشد.

جک هیدرولیکی پارکینگی نایس

جک پارکینگی نایس یک جک برقی کارآمد و قابل نصب بر روی تمام درب های دو لنگه است. مدار فرمان نایس از سیتم آنالوگ بهره می برد و تنظیمات آن بر مبنای پتانسیومتر است می توان به جرات گفت که یکی از مقاوم ترن بردها در مقابل آسیب  های برقی مانند نوسانات و یا اتصالی ها است . تنظیم این مدار فرمان بسیار دقیق و حساس می باشد و سیم بندی ترمینال های آن نسبت به باقی جک های موجود در بازار از سیستم ساده تری بهره می برد. به تازگی کمپانی نایس تغییرات گسترده ای را روی این مدل جک اعمال داشته که زیبایی آن را دو چندان کرده است، طراحی جدید فلاشر، مدار فرمان جدید ،ریموت کنترل جدید با رنگ بندی های مختلفی از تغییرات عمده ی این جک برقی می باشد. لازم به ذکر است که  دربازکن پارکینگی نایس تا 300 کیلو برای هر لنگه را می تواند بدون نیاز به سرویس و نگه داری ساپورت کند.

جک هیدرولیکی اتوماتیک لایف

درب اتوماتیک لایف جز معروفترین، قدیمی ترین و پر قدرت ، نیازمند کمترین خدمات و سرویس می باشد که این برند را از شاخص ترین مارک های موجود در بازار ایران ساخته است.جک های پارکینگی لایف در 2 مدل بازویی OP3 و OP5 موجود می باشد که اولی برای جک درب اتوماتیک لایفدرب های خانگی و استاندارد و دومی برای درب های صنعتی یا عرض بالا مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین مدل کشویی این برند از محبوب ترین و کارآمد ترین جک های ریلی میان نصابان است .

جک هیدرولیکی درب اتوماتیک moov

این مدل درب بازکن ها هم دارای قدرت بالا و هم دارای قیمت بسیار مناسب هستند. در مدل moov عرض یک لنگه 2 متر و وزن یک لنگه 250 کیلوگرم را ساپورت می کند.ضد آب – ساپورت قفل ضد سرقت دارای 2 عدد ریموت، فول آپشن ، منحصر به فرد ،کاملا بی صدا و کاملا روان  و دارای یک صفحه LCD جهت برنامه ریزی و معرفی ،دارای آنتن کراش با برد بسیار بالا ،دارای ترمز جک به نگام باز و بسته شدن ، دارای سیستم هوشمند برای میزان فشار ، سیستم خلاص کن بسیار آسان ولی امنیتی.

جک هیدرولیکی درب اتوماتیک تیتان

دارای طولانی ترین گارانتی برای جک های درب بازکن در این سطح شرکت MPC تولید کننده بازوهای جک درب پارکینگ در کشور ایتالیا می باشد و به صورت تخصصی بر روی تولید و تحقیق مربوط به تولید سیستم مکانیکی درب بازکن های اتوماتیک پارکینگی تمرکز نموده است بنابراین محصولات این شرکت دارای کیفیت بالایی در زمینه طراحی جک ها و مواد مصرفی به کار رفته است هستند.قابل ذکر است بر خلاف بسیاری از محصولات دیگر نه تنها بر روی جک ها بلکه بر روی کارتن این سیستم تولید ایتالیا درج شده است.

بهترین مارک جک درب پارکینگ

اینکه واقعا بهترین مارک جک درب پارکینگ چه برندی هست نمی توان با قاطعیت گفت ، در میان برندهای خارجی فادینی ، زومر جزو بهترین ها هستند ، البته برندهای داخلی نیز با توجه به بصرفه بودن قیمت نسبت به برندهای خارجی می توانند انتخاب خوبی باشند برای خرید و استفاده. جهت مشاوره می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره قبل از انتخاب و خرید محصول استفاده کنید.

قیمت جک هیدرولیکی به عوامل زیادی بستگی دارد که از این عوامل می توان به برند، نوع و اندازه آن اشاره کرد ، جهت دریافت آخرین قیمت ها با کارشناسان ما در شرکت تماس گرفته و می توانید از آخرین قیمت ها و مشاوره قبل از خرید از وب سایت تیک دور بهره ببرید.

 

دکمه بازگشت به بالا