عمومی

باید برای برگزاری انتخابات پرشور نقش آفرینی کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، موسی الرضا حاجی بگلو ظهر دوشنبه در صد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: شورای نگهبان وظیفه سنگینی در تعیین و رد صلاحیت نامزدهای انتخابات دارد و از سالم‌ترین و مهمترین دستگاه‌هاست که قانون اجازه نظارت بر انتخابات و تأیید صلاحیت افراد را به آن داده است.

نایب رئیس شورای عالی استان‌ها بیان کرد: برخی مطالب مطرح شده در فضای مجازی در خصوص تأیید و رد صلاحیت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور از انصاف است باید به نظر شورای نگهبان احترام گذاشت و نباید مردم را با برخی اظهارنظرها از انتخابات دلسرد کرد.

وی گفت: دشمنان نظام به دنبال کمرنگ کردن انتخابات و مشارکت مردمی هستند لذا وظیفه همگانی است تا برای برگزاری انتخابات پرشور و امیدآفرینی تلاش کنیم.

حاجی بگلو تاکید کرد: انتخابات اسفندماه امسال بسیار مهم است و نباید دچار حاشیه سازی شود.

نایب رئیس شورای عالی استان‌ها در ادامه به انتصابات شهردار مشهد اشاره و اظهار کرد: مدیریت شهری در انتصابات نباید تحت تأثیر فشار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، هیچ دستگاهی در انتصابات شهردار نباید دخالت کند و شهردار نیز نباید تحت تأثیر این فشارها قرار گیرد.

محکومیت حادثه تروریستی کرمان

حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این نشست ضمن محکومیت حمله تروریستی در کرمان اظهار کرد: در این اقدام تروریستی بیش از ۹۰ نفر از هموطنان شهید شدند و بیانگر این است که تروریست‌ها از دوستداران سردار سلیمانی نیز می‌ترسند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: دشمنان گمان می‌برند با اقدامات مردم را از انقلاب و ولایت دور می‌کنند اما در خیال باطل هستند.

وی ادامه داد: این اقدام وحشیانه محکوم است و عاملان این جنایت باید هرچه زودتر محاکمه شوند.

دکمه بازگشت به بالا