استان ها

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از طرح های عمرانی، تولید و خدماتی / تصاویر

به گزارش تیتر اول قشم ، نشست حمیدرضا مومنی برای بررسی مشکلات طولانی مدت امروز (سه شنبه). وی تأکید کرد: اجرای طرح ها و پروژه ها در این زمینه به منظور ارائه خدمات و بهبود کیفیت زندگی مردم باید بر اساس اولویت ها باشد.
مدیرعامل سازمان مناطق آزاد قشم همچنین خواستار انجام کارهای ساختمانی و زیربنایی با برنامه ریزی سریعتر و مطابق با برنامه ریزی ها ، جهت تأمین نیازهای مردم ، بهسازی و سازماندهی مجدد جاده ها و مناطق ترافیکی در بلند مدت است.
به دنبال این جلسه ، گزارشی از فعالیتهای انجام شده در ماههای اخیر در زمینه های مختلف توسعه ، خدمات و غیره در منطقه طولانی ارائه شد.
در بخشی دیگر از این نشست ، هفت پروژه در زمینه زیرساخت ها و توسعه خدمات و همچنین پروژه های مربوط به زمینه سرمایه گذاری در روستای تولا ارائه شد.
سپس مدیرعامل سازمان مناطق آزاد قشم و هیئت همراه از مجتمع تولیدی و صنعتی شناور کیان قشم آرام در شهر صنعتی تولا بازدید کردند. این شرکت در زمینه تولید ظروف آلومینیومی ، استیل و کامپوزیت ، طراحی و ساخت آمبولانس دریایی ، کشتی تحقیقاتی و ماهیگیری میگو و ماهی ، صنایع دستی فرود و تولید غرفه های شناور چوبی فعالیت دارد.
پس از بازدید روز سه شنبه ، برنامه مومنی از امکانات و تجهیزات موجود در انبار خدمات روستایی بازدید کرد و همچنین از برنامه ها و فعالیت های انجام شده در این منطقه مطلع شد.
مدیر اجرایی سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونان و رهبران آن از عناصر شهری ساخته شده و توسعه یافته در قشم بازدید کردند.
بازدید از روند ساخت پروژه برای تعریض و بهسازی جاده ساحل جنوبی به روستای دفاری و همچنین پارک و زمین ورزشی در روستای دفاری ، دومین برنامه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیئت همراه روز سه شنبه بود.
در این بازدید مومنی بر لزوم تسریع در روند اجرای این پروژه با هدف افزایش امنیت مسیر دسترسی و همچنین توسعه منطقه گردشگری روستای دافاری تأکید کرد.
جاده تعریض و چرخش جاده به بلوار ورودی دفاری در روستای قافم در فاز اول به این روستا ادامه دارد و هدف نهایی این پروژه در فازهای بعدی اتصال جاده ساحل جنوبی به ساحل شمالی جزیره قشم خواهد بود. طبق تفاهم نامه امضا شده برای این پروژه ، خاکریز این پروژه توسط شورای اسلامی دافاری و آسفالت ، روسازی ، فضای سبز و روشنایی این پروژه توسط سازمان منطقه آزاد قشم انجام می شود.

48

دکمه بازگشت به بالا