جامعه

مفقود شدن یک کوهنورد در اثر ریزش بهمن از کوه کرکس 

تیتر اول/اصفهان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز گفت: بعد از ظهر امروز یک نفر از اعضای گروه کوهنوردی بر اثر ریزش بهمن در کوه‌های کرکس نطنز مفقود شد.

نور محمد موسوی در گفت‌وگو با تیتر اول، اظهار کرد: یک گروه کوهنوردی از شهرستان خمینی شهر اصفهان امروز به قصد صعود به قله کرکس نطنز به این منطقه وارد شدند که متاسفانه گرفتار بهمن شدند که در اثر آن یک بانوی کوهنورد مفقود شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر نطنز گفت: در حال حاضر ۲ کوهنورد حادثه دیده به پایین کوه منتقل شدند که دچار مصدومیت هستند و یک نفر دیگر نیز در محل حادثه حضور دارد و در حال کمک به امدادگران است.

وی تصریح کرد: بیش از ۳۰ امدادگر از امداد و نجات شهرستان نطنز، اعضای هیئت کوهنوردی شهرهای نطنز و بادرود و همچنین اعضای تیم خمینی‌شهر در حال جستجو برای یافتن کوهنورد مفقود شده زیر بهمن هستند.

موسوی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های انجام شده بر اثر سقوط بهمن در یک نقطه از کوه کرکس، ارتفاع برف انباشته شده به بیش از ۱۰ متر رسیده که این موضوع عملیات امداد و نجات را با مشکل روبرو می‌کند.

وی گفت: علی رغم اخطارهای پیشین، از همه همشهریان تقاضا داریم به خاطر شرایط نامساعد و انباشت انبوه برف در کوه‌های کرکس جدا از صعود به قله خودداری کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا