ورزش و نشاط

دومین پیروزی تیم ملی ایران با دومین هت‌تریک/ خطر را جدی بگیرید! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در تورنمنت کافا از ساعت ۱۸:۳۰ شامگاه امروز جمعه برگزار شد که با پیروزی ۵ بر یک ملی پوشان ایران همراه بود.

مهدی طارمی (۳۴، پنالتی -۳۹ و ۵۶) و سردار آزمون (۵۶ و ۶۶) برای ایران گلزنی کردند. مورزائف (۵۲) تک گل میزبان را زد.

دومین بازی شاگردان امیر قلعه نویی در حالی با پیروزی پرگل دیگری همراه بود که مالکیت توپ و میدان به طور کامل در اختیار تیم ملی ایران بود. این تیم با استفاده از هوش تاکتیکی بازیکنان و کارهای ترکیبی توانست دو گل خود را در نیمه اول توسط مهدی طارمی به ثمر برساند.

نیمه دوم با شوک قرقیزها همراه بود. آنها روی اشتباه مرتضی پورعلی گنجی در دفع توپ تک گل خود را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کردند تا خوشحالی حدود ۱۰ هزار تماشاگر حاضر در استادیوم «دولان اومورزاکوف» در شهر بیشکک را ایجاد کند.

این برای دومین بازی متوالی برابر تیم های درجه چندم آسیا بود که دروازه تیم ملی ایران به راحتی باز شد و به نظر می رسد خطر بزرگی تیم ملی را برای دیدارهای مهم آینده تهدید خواهد کرد و امیر قلعه نویی باید به فکر خط دفاعی اش باشد.

با این حال باز هم سبک و سیاق فنی تیم ملی ایران تغییر محسوسی نکرد تا مهدی طارمی روی نفوذ محمد محبی سومین گل خود و تیم ملی ایران را به ثمر برساند. او همچون دیدار نخست مقابل افغانستان توانست هت تریک دیگری داشته باشد تا توانایی‌هایش را بار دیگر نشان دهد.

ورود سردار آزمون به عنوان مهاجم تعویضی باعث شد تا دو گل بعدی را این بازیکن وارد دروازه قرقیزها کند تا شاگردان امیر قلعه نویی با اقتدار در رتبه نخست گروه خود قرار بگیرند.

تیم ملی ایران با این پیروزی راهی دیدار فینال شد تا سه شنبه هفته پیش رو مقابل ازبکستان بازی کند.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا