جامعه

افزایش ابر و رگبار پراکنده باران در تهران از جمعه

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از جمعه تا سه شنبه در ارتفاعات استان تهران افزایش ابر و در ارتفاعات شمال شرقی استان گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود.

به گزارش تیتر اول، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در نیمه جنوبی و نواحی غربی در ساعات بعد از ظهر تا شب گاهی با افزایش باد پیش بینی می شود.

روزهای جمعه تا سه شنبه با نفوذ زبانه سامانه بارشی از نواحی شمالی، در ارتفاعات افزایش ابر و در ارتفاعات شمال شرقی استان به ویژه در یکشنبه تا سه شنبه گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود.

طی پنج روز آینده تغییرات محسوس دما در سطح استان مورد انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا جمعه (۳۱ شهریورماه) صاف، در بعضی ساعات وزش و از بعد از ظهر کمی ابری و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی شنبه ( اول مهرماه) صاف، گاهی افزایش باد و در اواخر وقت قسمتی ابری با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

کارگروه خبری اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا