عمومی

۴ پروژه آموزشی و ورزشی در شادگان افتتاح شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد سعیدی پور عصر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه این پروژه‌ها ضمن تبریک نیمه شعبان و سالروز گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان کرد: مدرسه شهید اندرزگو در مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال امروز افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: این مدرسه ۶ کلاسه با مشارکت شرکت نفت ساخته شده است.

سعیدی پور ادامه داد: همچنین مدرسه شهید عبدالحسین مجدمی در مساحت ۸۰۰ متر مربع و با سه کلاس درس افتتاح شد؛ هزینه ساخت این مدرسه ۱۳ میلیارد ریال است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: سالن ورزشی شهید سلیمانی در مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع امروز به بهره برداری رسید.

سعیدی پور گفت: اعتبار هزینه شده ۲۰ میلیارد ریال است که با مشارکت کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس خوزستان ساخته شد.

وی افزود: پروژه‌های در دست اجرا در شهرستان شادگان شامل ۱۰ پروژه با ۷۱ کلاس درس و زیربنای ۶ هزار و ۴۰۰ مترمربع است و اعتبار مورد نیاز این تعداد پروژه بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال است.

سعیدی پور با اشاره به مدارس تحویلی از سال ۱۳۹۶ تاکنون در شهرستان شادگان بیان کرد: ۲۸ پروژه آموزشی با ۱۰۵ کلاس درس در مدت مذکور در شهرستان شادگان تحویل داده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: پروژه‌های تحویلی در سال ۱۴۰۱ شامل سه پروژه آموزشی با ۱۲ کلاس درس و با اعتباری ۱۱۵ میلیارد ریال است.

دکمه بازگشت به بالا