جامعه

کلاهبرداری هزار میلیاردی مبایعه نامه جعلی در عباس آباد

تیتر اول/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف جعل و کلاهبرداری هزار میلیاردی خرید وفروش زمین با تهیه مبایعه نامه جعلی و دستگیری دو متهم در شهرستان عباس آباد در این رابطه خبر داد.

به گزارش تیتر اول و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ” حسن مفخمی شهرستانی” در تشریح این خبر، بیان کرد: در پی مراجعه و طرح شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری با فروش مال غیر در شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان عباس آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مالباخته دریافتند، متهمان پس از جلب اعتماد شاکی با وعده اخذ مجوز تغییرکاربری زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع اقدام به دریافت اسناد زمین کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: متهمان با سوء استفاده از مهرهای غیر مجاز بنگاهی پس از پلاک بندی و تهیه مبایعه نامه جعلی، اقدام به فروش زمین کردند که ارزش آن طبق نظر کارشناسان بالغ بر۱۰۰۰ میلیارد ریال بوده است.

سردار مفخمی شهرستانی خاطرنشان کرد: با شناسایی متهمان، ماموران پلیس آگاهی در اقدام غافلیگرانه این افراد را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر “کرکس” در ساری

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند ۷ نفره تهیه وتوزیع موادمخدر معروف باند” کرکس” در ساری و کشف مقادیری موادمخدر سنتی و صنعتی از آنان خبر داد .

سردار “سید موسی حسینی” با اعلام این خبر، گفت: در اجرای تشدید طرح برخورد با خرده فروشان موادمخدر در مازندران و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افراد در امر تهیه وتوزیع موادمخدر به صورت باندی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبازره با مواد مخدر قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی یکی از سرشاخه های اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و اعضای این باند مغروف به “کرکس” در شهرستان ساری شناسایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: با هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی این فرد را حین تردد با خودرو در یکی از مناطق آلوده شهرستان ساری مشاهده که متهم برای فرار از دست قانون با سلاح سرد به سمت ماموران پلیس حمله ور و با واکنش سریع ماموران دستگیر شد.

سردار حسینی با بیان اینکه طی دو مرحله عملیات اطلاعاتی و پلیسی، ۷ خرده فروش موادمخدر از اعضای این باند دستگیر شدند، افزود: طی این عملیات غافلگیرانه ۳ کیلوگرم مواد مخدر تریاک و ۵۰۰ گرم شیشه و هرویین از آنان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، یادآور شد: ۲ خودرو و یک موتورسیکلت نیز از قاچاقچیان خرده فروش موادمخدر کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری فروشندگان سکه های تقلبی در”قائم شهر”

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری دو فروشنده سکه های تقلبی طلا در آن شهرستان، خبر داد .

سرهنگ “مهدی خادمی” در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر فروش سکه های تقلبی توسط دو زن در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات لازم و اطمینان از صحت موضوع ، متهمان را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی آنان را در حین فروش سکه‌های تقلبی در یک زرگری دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر تصریح کرد: متهمان در بازجویی های پلیسی به تقلبی بودن سکه ها معترف و در بازرسی از کیف همراه آنان ۳ عدد سکه تقلبی و سه عدد کارت عابر بانک با تراکنش ده میلیارد ریالی کشف کردند.

سرهنگ خادمی از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس، سکه و وجواهرات ارزی را از مراکز معتبر خرید کنند و همواره مراقب افراد شیاد و کلاهبرداران باشند.

دستگیری شکارچیان “بز کوهی” در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری ۴ شکارچی با لاشه یک راس بز کوهی در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “عبدالله حسن زاده” در بیان این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر شکار غیرمجاز بز کوهی توسط افرادی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کیاسر این شهرستان قرار گرفت.

وی، اظهار کرد: ماموران با همکاری کارکنان منابع طبیعی پس از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی ۴ متهم را شناسایی و در اقدامی عملیاتی، متهمان را به همراه لاشه شکار غیر مجاز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، افزود: در بازرسی از متهمان سه اسلحه شکاری و ۱۰ تیر فشنگ ساچمه ای کشف شد.

سرهنگ حسن زاده از برخورد قاطع پلیس در مواجهه با شکارچیان غیر مجاز خبر داد و از شهروندان خواست؛ به منظور پیشگیری از این گونه موارد در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت سودجویان در این زمینه مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس گزارش کنند.

دستگیری شرور و عامل رعب و وحشت در شهرستان عباس آباد

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از شناسایی و دستگیری متهم به شرارت و تهدید با سلاح سرد،قدرت نمایی، در گیری با مردم وعامل رعب و وحشت بین شهروندان، خبر داد.

سرهنگ “ناصر صالحی” در بیان این خبر گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر عربده­ کشی و ایجاد رعب و وحشت با سلاح سرد در منطقه شهری عباس آباد موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با حضور در محل حادثه موفق به شناسایی شرور و عامل رعب و وحشت شدند، افزود: متهم در حالی که سلاح سرد در دست داشته با مشاهده ماموران با خودرو در حال فرار بوده که با اقدامات پلیسی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ صالحی خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بی‌اندازند به صورت قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

دستگیری سارق به همراه خودری مسروقه در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری سارق به همراه خودری مسروقه در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ”علی داداش تبار”در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به همراه عوامل کلانتری۱۳با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد:  ماموران ضمن کشف خودروی سرقتی و اعتراف وی به این بزه ارتکابی، چنیدی اقلام سرقتی لوازم خانگی را در خودروی سرقتی وی کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد؛ ضمن خودداری از پارک اتومبیل خود در مکان های خلوت و کم نور، خودرو، منزل و محل کسب خود را به سیستم‌های هشدار دهنده مجهز کنند، هنگام ترک خودرو کیف دستی و اسناد و مدارک را در معرض دید دیگران قرار نداده و هنگام ترک خودرو از جا گذاشتن اسناد و اوراق شناسایی در داخل آن بپرهیزند .

اختلافات خانوادگی در محمودآباد قربانی گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف قتل یک زن و دستگیری قاتل از سوی ماموران پلیس آگاهی خبر داد .

سرهنگ ” محمود حسین زاده ” در تشریح جزییات این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع مرگ مشکوک در یکی از مناطق مسکونی شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل وقوع حادثه با جسد زنی ۳۲ ساله که به علت نامعلومی فوت کرده مواجه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: به دلیل حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و با بررسی های فنی و اقدامات پلیسی و پیگیری سرنخ های موجود، همسر مقتوله به عنوان مظنون احتمالی شناسایی شد.

سرهنگ حسین زاده، اظهار کرد: با هماهنگی قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در تحقیقات اولیه ضمن اقرار به قتل همسرش علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی به جهت اعتیادش به موادمخدر عنوان کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: متهم با صدور قرار بازداشت موقت برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شد .

انتهای پیام

کارگروه خبری اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا