ورزش و نشاط

برابر قطر بازی سختی خواهیم داشت/ انتخاب داور عرب سوال‌برانگیز است

ملی‌پوش فوتبال ایران در نشست خبری قبل از بازی با قطر گفت: قطر به خاطر امتیاز میزبانی و مدافع عنوان قهرمانی بودن، انگیزه بالایی دارد. ما کاملا به آن‌ها احترام می‌گذاریم و می‌دانیم بازی سختی خواهیم داشت.

عزت‌اللهی: برابر قطر بازی سختی خواهیم داشت/ انتخاب داور عرب سوال‌برانگیز است

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال ایران فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه الثمامه به دیدار قطر می‌رود تا در صورت پیروزی برابر این حریف به فینال جام ملت‌های آسیا راه یابد. سعید عزت‌اللهی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری قبل از بازی با قطر اظهار کرد: در ابتدا جا دارد از کشور قطر به خاطر برگزاری این جام تشکر کنم که بعد از جام جهانی این تورنمنت را برگزار کردند. جا دارد به خاطر صعودشان به نیمه‌نهایی تبریک بگویم. قطر به خاطر امتیاز میزبانی و مدافع عنوان قهرمانی بودن، انگیزه بالایی دارد. ما کاملا به آن‌ها احترام می‌گذاریم و می‌دانیم بازی سختی خواهیم داشت. ما دوره قبل هم به نیمه‌نهایی رسیدیم و می‌دانیم این مرحله چقدر سخت است. بازی ژاپن با همه شیرینی‌ای که داشت برای ما تمام شده و ما فردا می‌خواهیم با تمام وجودمان مقابل قطر بازی کنیم و برای مردممان بجنگیم و موجبات شادی را فراهم کنیم.

او ادامه داد: چند مورد وجود دارد. اول زمان استراحت که به بازیکنان فشار زیادی وارد کرد و کار بازیکنان و کادر پزشکی را سخت کرد و نکته بعدی، برای ما علامت سوال است که چرا داور عرب برای بازی گذاشتند؟ این عجیب است، چون قطر یکی از کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس است. این‌ها مواردی است که ما انتظارات بیشتری داشتیم و امیدواریم در آینده به آن فکر شود. با این حال ایران دارای یک کادر حرفه‌ای است که با تمرکز کامل وارد زمین می‌شود و هدف ما پیروزی مقابل قطر و شاد کردن دل مردممان است.

ملی‌پوش فوتبال ایران در ادامه گفت: مانند آقای قلعه‌نویی، ما هم تجربه تورنمنت‌های گذشته را داریم و اگر بخواهیم در باد پیروزی بخوابیم، لطمه می‌بینیم. بازی با ژاپن تمام شده و ما از دیروز که ریکاوری کردیم و تمام توان و تمرکزمان برای بازی با قطر است. همچنین جلسه آنالیزی داشتیم و اشتباهات بازی با ژاپن را بررسی کردیم تا در بازی با قطر بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا