سلامت و تندرستی

لزوم تجمیع نمایشگاه‌های تخصصی حوزه دارو در قالب یک رویداد بزرگ ملی

لزوم تجمیع نمایشگاه‌های تخصصی حوزه دارو در قالب یک رویداد بزرگ ملی

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: قاطبه شرکت‌های دارویی، این مطالبه را از سندیکاهای خود و این اداره کل دارند که برای حصول نتیجه بهتر، نمایشگاه‌های مختلف مرتبط با حوزه دارو به‌ صورت متمرکز و فارغ از اختلاف نظرات احتمالی، در یک رویداد جامع ملی برگزار گردد.

دکتر محمد پیکان‌پور در گفت‌وگو با تیتر اول با اشاره به اینکه برگزاری یک نمایشگاه جامع و کامل می‌تواند نتایج مطلوبی را در همه ابعاد برای صنعت داروسازی داشته باشد، گفت: تجمیع نمایشگاه‌های حوزه دارو می‌تواند با ارائه تصویری جامع از نظام دارویی کشور، منجر به ایجاد هم‌افزایی تشکل‌ها، کاهش هزینه اعضا و شرکت‌ها، افزایش جذب مخاطب، حضور بیشتر شرکت‌های خارجی و افزایش هم افزایی‌ها گردد و این مهم به‌مراتب مفیدتر از تفرق و برگزاری چندین نمایشگاه است.

وی افزود: براین‌اساس ضرورت دارد سندیکاهای صاحبان صنایع داروهای انسانی، تولیدکنندگان مکمل‌های دارویی رژیمی و غذایی، انجمن تولیدکنندگان داروهای طبیعی و سنتی، انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات داروسازی، سندیکای تولیدکنندگان مواد اولیه و بسته بندی، انجمن بیوتکنولوژی و سایر نهادهای مرتبط با همگرایی و گذر از اختلاف نظرات و با همراهی سازمان غذا و دارو در یک رویداد ملی بزرگ گرد هم جمع شده و دستاوردهای خود را در معرض دید متخصصان، فعالان، ذی‌نفعان، بازارهای بین‌المللی و مردم قرار دهند.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا