حوادث

دو نفر از افراد شرور در ایذه به هلاکت رسیدند

تیتر اول/خوزستان در پی اقدامات سازمان یافته اشرار مسلح و سابقه دار شهرستان ایذه، دو تن از این افراد به هلاکت رسیدند و سه نفر دستگیر شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر تیتر اول، به دنبال اقدامات سازمان یافته اشرار مسلح و سابقه دار شهرستان ایذه در راستای قاچاق مواد مخدر و ایجاد رعب و وحشت، اخاذی و تجاوز به عنف، اعمال منافی عفت، تیراندازی به سمت اموال و مغازه های مردم و آلوده کردن جوانان به مواد مخدر صنعتی و قتل به خصوص اینکه در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ با خودروی ال ۹۰ با حمله به کافه‌ای در خیابان سلمان فارسی، اکبر لیموچی از فعالان رسانه ای این شهرستان را به قتل رسانده بودند، درخواست های مردمی و مسئولین برای شناسایی و مجازات عاملین این جنایت شکل گرفت.

در این راستا تیم های تخصصی برای شناسایی عاملان این جنایت تحقیقات خود را آغاز و در نهایت بامداد یکم شهریور ۱۴۰۲ با شناسایی محل اختفاء و تردد این عناصر، دستور لازم برای دستگیری آنها صادر شد که با مقاومت مسلحانه این افراد شرور مواجه و پس از تیراندازی متقابل ۲ نفر از این افراد به هلاکت رسیده و ۳ نفر دیگر دستگیر شدند.

همچنین در بررسی خودرو و محل اختفای این عناصر تعداد دو قبضه سلاح کلاشینکف و کلت کمری، یک سینه خشاب، ۴۰۰ عدد فشنگ جنگی و ۶ خشاب کشف و ضبط گردید.

انتهای پیام

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا