عمومی

روحانیت و سپاه پاسداران مدافعان حریم جمهوری اسلامی هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام سعید مهدوی شامگاه یکشنبه در نشست با فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آیه شریفه واعتصموا بحبل الله و لاتفرقوا اظهار کرد: وحدت میان اهل ایمان تفرقه‌ها را که عزت سوز و اقتدار شکن است از بین می‌برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان افزود: نمود واقعی حبل الهی در وجود ولایت مطلقه فقیه که در شخص حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای متعین است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به رحلت علامه مصباح یزدی تصریح کرد: امام خمینی (ره) همواره به ایشان عنایت ویژه‌ای داشتند و وی را ذوالشهادتین خطاب می‌کردند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مورد علامه مصباح یزدی تعابیر بسیار زیبایی به کار برده‌اند، اضافه کرد: علامه مصباح یزدی در مقابله با اعوجاج و انحرافات فکری تلاش‌های فراوانی کردند.

مهدوی با اشاره به اینکه علامه مصباح یزدی بارها مورد ترور شخصیتی ناجوانمردانه منافقان داخلی و خارجی قرار گرفت، گفت: برای حفظ حریم جمهوری اسلامی، مدافعان حرمی همچون حاج قاسم سلیمانی جانفشانی کردند.

وی با اشاره به اینکه روحانیت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدافعان حریم جمهوری اسلامی هستند، افزود: سپاه پاسداران همواره مورد هدف دشمنان بوده و البته عملکرد سپاه پاسداران در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است.

مهدوی با بیان اینکه در عرصه جنگ روایت‌ها، آسیب‌ها را باید بشناسیم، اضافه کرد: دشمن با جنگ نرم خود به دنبال تضعیف جایگاه روحانیت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان دفاع از حرم جمهوری اسلامی را فرضی واجب دانست و عنوان کرد: این جلسه مشترک دارای پیام محکمی از اتحاد بین روحانیت و دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رسانه‌های بیگانه است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه در حماسه غزه جبهه حق در جنگ روایت‌ها بر جبهه باطل پیروز شده است، تصریح کرد: استفاده از شبکه تبلیغی روحانیت انقلابی نقش مؤثری در راستای اجرای پیشبرد اهداف، برنامه‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد.

پیوند بین سپاه پاسداران و سازمان تبلیغات اسلامی برقرار است

«سردار حمید دامغانی» فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه این نشست با اشاره به اینکه پیوند بین سپاه پاسداران و سازمان تبلیغات اسلامی برقرار است و تفاهم‌های صورت گرفته باید اجرایی شود، تصریح کرد: ادامه مسیر صحیح نظام و انقلاب اسلامی ایران بدون نقش محوری روحانیت امکان‌پذیر نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد: هم‌افزایی بین سپاه، بسیج و روحانیت اگر واقعی و حقیقی نباشد وضعیت و مشکلات کنونی استان ادامه خواهد داشت و با جزیره‌ای عمل کردن این مسائل حل نخواهد شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه وصیت حاج قاسم در خصوص نقش علما باید سرلوحه کارها قرار گیرد، گفت: گسترش امیدآفرینی در جامعه ضرورت دارد.

دکمه بازگشت به بالا