حوادث

خودروی نماینده ساوه و زرندیه واژگون شد/حال مصدومین مساعد است

تیتر اول/مرکزی رئیس اورژانس و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه با اعلام خبر واژگونی خودروی حامل نماینده ساوه و زرندیه و خانواده او گفت: خوشبختانه حال مصدومین این سانحه مساعد است.

بهرام صیدی در گفت‌وگو با تیتر اول اظهار کرد: این سانحه عصر امروز در جاده منتهی به بخش خرقان از شهرستان زرندیه بوقوع پیوست که منجر به مصدومیت حجت‌الاسلام محمد سبزی نماینده ساوه و زرندیه و همراهانش شد.

وی با اشاره به اینکه دو فرزند پسر و همسر وی مصدومان این حادثه هستند، اظهار کرد: بلافاصله پس از دریافت خبر وقوع این سانحه نیروهای امدادی اورژانس به محل وقوع این حادثه اعزام شدند و مصدومین را به بیمارستان شهید مدرس ساوه اعزام کردند.

رییس بیمارستان شهید مدرس ساوه نیز به تیتر اول گفت: خوشبختانه حال عمومی نماینده ساوه و زرندیه و همراهان او مساعد است.

دکتر حبیب‌الله رضایی افزود: مصدومین این سانحه آسیب جدی ندارند و پس از بستری در اورژانس این مرکز درمانی اقدامات تشخیصی و درمانی آنها انجام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه آسیب جدی متوجه حجت‌الاسلام سبزی و همراهان او در این سانحه نشده است طبق نظر پزشک معالج پس از طی کامل فرآیند تشخیصی و درمان، امشب یا نهایتا فردا صبح از بیمارستان ترخیص خواهند شد.

انتهای پیام

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا