ورزش و نشاط

انتقام اوچیر از رحمانی که دیگر «بی‌رحم» نیست

رحمان عموزاد که در مسابقات جهانی نتوانست مدال بگیرد، فینال بازی‌های آسیایی را هم به بدترین شکل واگذار کرد تا حتی سایه‌ای از عنوانی که اتحادیه جهانی به او داده بود، نباشد.

انتقام اوچیر از رحمانی که دیگر «بی‌رحم» نیست

آفتاب‌‌نیوز :

رحمان عموزاد که سال گذشته مدال طلای وزن ۶۵ کیلوگرم جهان را از آن خود کرده بود، در مسابقات جهانی امسال در نیمه‌نهایی ۶-۵ مغلوب اسماعیل موسکائف مجارستانی شد و سپس ۸-۶ هم به شامیل ممدوف روسیه باخت تا نتواند مدالی از مسابقات جهانی امسال به خود اختصاص دهد. تنها دستاورد او از بلگراد، سهمیه المپیک بود که با پیروزی در مبارزه برای تعیین پنجم حقیقی به دست آورد.

پیش از اعزام به بلگراد، او به عنوان نفر اول ۶۵ کیلوگرم کاندیدای حضور در بازی‎های آسیایی شد و امروز با شکست عباس رحمان‌اف ازبک، کایکی یاماگوچی ژاپنی، باون وی چینی و باجرانگ هندی به فینال رسید، اما در فینال نمایشی بسیار ضعیف داشت و پیش از آنکه وقت قانونی مسابقه تمام شود، ۱۱-یک مغلوب تومور اوچیر تولگای مغولی شد. کشتی‌گیری که امسال در فینال مسابقات قهرمانی آسیا به رحمان عموزاد باخته بود.

عموزاد که فروردین ماه قهرمان آسیا شده بود و با همین مدال، حضورش در تیم ملی را قطعی کرد، سال ۲۰۲۳ را بدون مدال جهانی و با نقره بازی‌های آسیایی تمام کرد، در حالی که هرگز حتی سایه‌ای از عنوان «بی‌رحم» که پیش از این اتحادیه جهانی به او داده بود، را همراه خود نداشت.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا