حوادث

قتل همسر به دلیل اختلاف خانوادگی در غرب تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمدرضا علیزاده در این‌باره گفت: در تاریخ ۱۵ تیرماه سال‌جاری و از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک مورد قتل در شهرستان اسلامشهر به پلیس اطلاع داده شد که درپی آن ماموران کلانتری ۱۵ امام‌زاده عقیل برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. در ادامه با حضور پلیس در صحنه جرم مشاهده شد زنی حدودا ۲۷ ساله به وسیله چاقو به قتل رسیده است.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی برای شناسایی و دستگیری قاتل انجام شد، گفت: در بررسی‌های اولیه پلیس و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد همسر مقتول، به دلیل داشتن اختلافات خانوادگی با وی درگیر شده و همسرش را به قتل رسانده و با فرزند چهار ماهه خود از محل متواری شده است. با کسب این اطلاعات ماموران انتظامی با انجام فعالیت‌های اطلاعاتی، سرنخ‌هایی از حضور متهم در شهر تهران به‌دست آورده و  با هماهنگی پلیس راه آهن و بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته، در عملیاتی متهم را قبل از خروج از کشور دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

 علیزاده با اشاره به بازجویی از متهم گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده معترف شد که به دلیل اختلافات خانوادگی همسرش را به قتل رسانده است. در ادامه نیز برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به این پرونده گفت:‌ متأسفانه درگیری‌های ساده و از روی تعصب‌های بی‌جا، تاکنون بسیاری از خانواده‌ها را عزادار کرده و عده‌ زیادی را نیز به خاطر نداشتن کنترل مناسب بر رفتار خود در زندان به سر می‌برند. بسیاری از قتل‌ها بدون برنامه‌ریزی قبلی و به وسیله سلاح سرد رخ می‌دهد و برای متهمان جز پشیمانی، حبس و انتظار برای قصاص چیز دیگر به همراه ندارد.

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا