جامعه

کلاسهای درس در آزادشهر نهایتا 15 نفره و حضوری است

تیتر اول/ گلستان مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر با تشریح شرایط برپایی کلاس های این شهرستان گفت: برگزاری کلاس های عملی، مدارس روستایی و کلاس ها در وهله اول خواهد بود.

قربانعلی بازار افشان در گفت وگو با خبرنگار تیتر اول، با بیان اینکه شرایط رنگی کرونا در این شهرستان نسبت به روزهای گذشته تغییری نکرده است، اظهار کرد: آزادشهر در حال حاضر یکی از دو شهرستان استان گلستان است که دارای بیماری کرونا قرمز است. .

وی شرایط مدارس و هنرستان های شهرستان را تابعی از شرایط عروق کرونا ویروس دانست و افزود: البته سلامت و امنیت مردم به ویژه دانش آموزان برای ما در اولویت است اما باید قبول کنیم که باید بروید. به کلاس های حضوری

مدیر آموزش و پرورش آزادشهر تصریح کرد: از امروز یکشنبه 22 اسفندماه تا پایان اسفندماه کلیه مدارس روستایی و کلیه مدارس اول و ابتدایی و کارگاه های آموزشی در تمامی شهرها و روستاها و دوره های عملی در کلیه هنرستان های فنی و حرفه ای و تمامی مدارس متوسطه مدارس شهر و روستا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با ظرفیت حداکثر 15 نفر در هر کلاس حضور خواهند داشت.

بذرافشان با تاکید بر اینکه سایر مدارس و دوره هایی که در این دسته قرار نمی گیرند در محیطی شاد به فعالیت خود ادامه می دهند، گفت: بدون دغدغه به صورت حضوری ملاقات کنید.

به گزارش تیتر اول، در حال حاضر دو شهرستان آزادشهر و آق قلا در تاج سرخ قرار دارند، گنبدکاووس، گرگان، بندرگز، کردکوی، علی آبادکتول، بندرترکمن، گمیشان، گالیکش و کلاله. در حالت نارنجی و تنها سه شهر شرقی مراوه تپه، مینودشت و رامیان در شرایط تاج زرد قرار دارند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا