جامعه

لزوم آغاز آموزشهای تلویزیونی دانش آموزان از مهرماه

معاون آموزش متوسطه در وزارت آموزش و پرورش گفت: ما نمی توانیم به موضوع بازسازی مدارس به طور مطلق نگاه کنیم و مطمئناً اولین اصلی که از هر اقدامی مهمتر است ، ایمنی و سلامت دانش آموزان است.

به گزارش تیتر اول ، علیرضا کمراهایی خاطرنشان کرد: آغاز آنلاین آغاز فعالیت های علمی و آموزشی در کشور است. دانشگاه ها ، آموزش ، سمینارها وارد فرایند جدیدی از آموزش و یادگیری می شوند. آموزش و پرورش هر سال یک تلاش جدی را برای ورود دانش آموزان به عرصه آموزش نشان می دهد و این رویداد بدون شک یک رویداد مهم ، تأثیرگذار و آینده برای دانش آموزان ، خانواده ها ، معلمان و مربیان و همچنین برای کل سیستم اجتماعی است. سازها

وی ادامه داد: به همین دلیل هر ساله آموزش و پرورش با طرح آنلاین از از سرگیری مدارس و شروع فعالیت های آموزشی استقبال می کند. پروژه شهردار مجموعه ای از فعالیتهایی است که توسط وزارت آموزش و پرورش آغاز شده است و یک فرایند طولانی است که کلیه نیازهایی را که سیستم آموزشی و اداری مدرسه به آن وابسته است ، سازماندهی می کند.

به گفته کامره ، این پروژه در سال تحصیلی 1400-1401 اجرا می شود ، که بر بازگشایی مدارس نظارت می کند و ابعاد مختلف را شامل می شود.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اولین موضوع پروژه استراتژی شروع سال تحصیلی است ، تصریح کرد: این استراتژی شامل این واقعیت است که امسال سال تحصیلی ترکیبی از چهره به چهره و چهره به چهره است. به روشهای صورت یا در برخی استانها ، مناطق و شهرها و مدارس کم جمعیت بر آموزش حضوری غلبه می کنند. در برخی نقاط ، ما به تدریج به سمت آموزش حضوری می رویم و این یک اصل است ، اما نیازی به اصرار بر آموزش حضوری در هر شرایطی نیست و منافع امنیتی جامعه ، دانش آموزان و آنها امنیت باید در نظر گرفته شود

وی با بیان اینکه آموزش مجازی اغلب در زمینه برنامه های کاربردی شاد انجام می شود ، گفت: باید یک مدرسه تلویزیونی راه اندازی شود و دانش آموزان باید از اول اکتبر با پوشش 98 درصدی در تلویزیون آموزش ببینند.

کامرا در پایان سخنان خود گفت: “قطعاً آموزش اولویت اول برنامه ریزی است که مسئله ایمنی و سلامت دانش آموزان است ، اما نیاز و ارتباط بین حق ایمنی و سلامت و حق دانش آموز را برطرف می کند. تحصیلات.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا