استان ها

ورود «مریم رجوی» به آلبانی ممنوع شد

دادگاه آلبانی با مستنداتی که اخیرا در ماجرای پاکسازی مقر گروهک مجاهدین خلق در تیرانا دست یافته‌، با تروریستی خواندن فعالیت آن، با صدور حکمی ورود «مریم رجوی» سرکرده آن به آلبانی را ممنوع کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، برخی منابع امنیتی آگاه گزارش دادند که مقامات کشور آلبانی با صدور دستوری ورود «مریم رجوی» سرکرده باند تروریستی مجاهدین خلق به این کشور را ممنوع کرده‌اند.

وبگاه «روسیا الیوم» شامگاه پنجشنبه به نقل از مقامات امنیتی آگاه گزارش دادند که دادگاه مبارزه با تروریسم آلبانی با صدور حکمی ورود مریم رجوی، سرکرده باند تروریستی مجاهدین خلق را به این کشور غدغن کرد.

بر پایه این گزارش، منابع امنیتی آگاه فاش ساختند که دادگاه مبارزه با تروریسم آلبانی پس از دریافت و بررسی مستنداتی از هدایت و رهبری سرکرده این باند مخوف در انجام برخی عملیات تروریستی در داخل ایران، با صدور حکمی قضائی از تردد این عنصر تروریستی به آلبانی ممانعت کردند.

گفتنی است مریم رجوی پیش‌تر در ماه می / اردیبهشت سال جاری هم‌زمان با عملیات پاک‌سازی مقر این باند تروریستی در «تیرانا» توسط پلیس ضد تروریسم آلبانی با خروج از این کشور به فرانسه متواری شد.

پلیس در ماجرای عملیات پاک‌سازی اردوگاه منافقان در تیرانا، مقادیر زیادی از تجهیزات جاسوسی، رایانه و غیره ضبط و مصادره کرد.

در همین ارتباط، «ایدی راما» نخست‌وزیر آلبانی پیش‌تر در اظهاراتی با تقبیح و محکومیت فعالیت این گروهک در این کشور اعلام کرد که هرگز اجازه نخواهد داد که کشورش کانونی برای فعالیت تروریستی این گروهک علیه ایران شود. گفتنی است وی پیش‌تر این گروهک تروریستی را تهدید به اخراج از آلبانی کرده بود.

دکمه بازگشت به بالا