اقتصادی

تیک‌تاک به فکر نسخه پولی افتاد

تیک‌تاک سرگرم بررسی مدل اشتراک بدون تبلیغات این اپلیکیشن ویدئویی برای سودآوری بیشتر است.

به گزارش تیتر اول، مدل اشتراک بدون تبلیغات برای پلتفرم‌های شبکه اجتماعی جدید نیست. پیش از این، اسنپ چت و «ایکس» (توییتر سابق)، گزینه‌های پولی «اسنپ چت پلاس» و «ایکس پریمیوم» را عرضه کرده‌اند اما عرضه نسخه پولی برای تیک تاک، جدید خواهد بود.

نشانه‌هایی از طرح‌های اشتراک پولی تیک‌تاک، نخستین بار توسط پایگاه فناوری اندروید اتوریتی مشاهده شد. طبق گزارش این پایگاه فناوری، جدیدترین نسخه تیک تاک، کدی دارد که نشان می‌دهد این اپلیکیشن ویدئوهای کوتاه، سرگرم آزمایش طرح اشتراک ماهانه بدون تبلیغات برای کاربرانش است. بر اساس این مشاهدات، کاربران امکان انتخاب بین دو طرح مختلف را خواهند داشت. در گزینه استاندارد، تیک‌تاک رایگان و دارای تبلیغات شخصی سازی شده بر اساس فعالیت کاربر است. گزینه بدون تبلیغات هم ۴.۹۹ دلار در ماه هزینه خواهد داشت.

تاکنون خبر رسمی در این باره از سوی تیک‌تاک اعلام نشده است و به نظر می‌رسد این طرح فعلا در مرحله آزمایش بوده و تنها برای تعداد محدودی از کاربران موجود است. بنابراین، ممکن است که این طرح عمومی نشود یا قیمت اشتراک آن بر اساس بازخورد کاربران، تغییر پیدا کند.

بر اساس گزارش انگجت، تلاش تیک‌تاک  برای افزایش تعامل کاربران و درآمد، اتفاق جدیدی نیست اما به نظر می‌رسد این شرکت تلاش‌هایش در این زمینه را مضاعف کرده است. تیک‌تاک اوایل امسال «تیک‌تاک شاپ» را معرفی کرد که قابلیت‌هایی را برای کاربران، تولیدکنندگان محتوا و کسب و کارها عرضه می‌کند.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا