اقتصادی

بهره‌برداری و آغاز اجرای حدود ۳۶ هزار میلیارد ریال پروژه‌ راهداری در خوزستان

تیتر اول/خوزستان با حضور وزیر راه و شهرسازی، پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اعتبار بیش از ۳۵هزار و ۹۵۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

در سفره یک‌روزه مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به خوزستان، پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اعتبار بیش از ۳۵ هزار و ۹۵۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز شد.

به گزارش تیتر اول، بهسازی و روکش آسفالت ۲۵۰ کیلومتر راه اصلی و روستایی، ساخت ۱۳۰ کیلومتر راه روستایی، رفع ۹ نقطه پرحادثه، احداث و تعمیر ۱۷۵ دستگاه پل و ابنیه فنی، ایمن سازی ۸۲۹ کیلومتر راه، ۶۴ سامانه هوشمند، ۹ باب مجتمع خدماتی رفاهی، احداث و بهسازی ۳ باب راهدارخانه و انبار شن و نمک و خرید و بازآمدسازی ۱۵ دستگاه ماشین آلات با اعتباری بیش از ۲۲ هزار و ۳۴۹ میلیارد ریال در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی به استان خوزستان به بهره‌برداری رسیدند.

همچنین در این سفر عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت ۲۵۲ کیلومتر راه اصلی و روستایی، ساخت ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی، رفع ۱۰ نقطه پرحادثه، احداث و تعمیر ۲۵ دستگاه پل و ابنیه فنی، ایمن سازی ۳۷ کیلومتر راه، ۱۰ سامانه هوشمند، یک باب مجتمع خدماتی رفاهی، احداث و بهسازی ۴ باب راهدارخانه و انبار شن و نمک و خرید و بازآمدسازی ۷ دستگاه ماشین آلات با اعتبار بیش از ۱۳ هزار و ۶۰۴ میلیارد ریال آغاز شد.

همچنین ۱۶۲ پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اعتبار بیش از ۳۴ هزار و ۹۷۲ میلیارد ریال نیز در دست اجرا هستند.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا