بهترین های کسب و کارعمومی

انواع ساعت ادیفایس و مرور کالکشن های ادیفایس

ویژگی های ساعت ادیفایس

ساعت کاسیو برای طراحی و تولید ساعت ادیفایس از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای استفاده کرده است؛ به همین دلیل این ساعت‌ها از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت می‌پردازیم.

·         اتصال با گوشی هوشمند

اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث یکی از تکنولوژی‌های بهترین ساعت ادیفایس به شمار می‌رود. پس از اتصال این ساعت به تلفن همراه شما می‌توانید ساعت خود را توسط تلفن همراه‌تان تنظیم نمایید. از امکانات جذاب ساعت‌های ادیفایس دارای بلوتوث می‌توان به تنظیم آلارم برای ساعت، پیدا کردن گوشی از طریق ساعت، تنظیم خودکار توسط امواج رادیویی، تنظیم خودکار تاریخ دقیق تلفن همراه و غیره اشاره کرد.

هنگامی که ساعت مچی به تلفن همراه شما متصل می‌شود، دسترسی به زمان صحیح چندین کشور فراهم می‌گردد. علاوه بر آن می‌توان از این قابلیت جهت کنترل و تنظیمات زنگ هشدار، تنظیمات نور، زمان جهانی و … استفاده نموداطلاعات دقیق زمان از طریق گوشی موبایل توسط اینترنت بدست می‌آید. سپس گوشی موبایل این داده‌های زمانی را تجزیه کرده و ساعت را به صورت خودکار به زمان صحیح بازمی‌گرداند. همچنین از آنجایی که امکان برقراری ارتباط با وای فای نیز وجود دارد، گوشی موبایل می‌تواند اطلاعات مربوط به زمان را در محیط‌های داخلی بدست آورد.

از دیگر قابلیت‌های کاربردی این ساعت می‌توان به قابلیت تلفن‌یاب اشاره کرد. یک دکمه روی این ساعت مچی باعث می‌شود که شما بتوانید صدای گوشی خود را حتی اگر در حالت بی‌صدا باشد، به صدا در بیاورید. به عبارت دیگر از طریق این قابلیت می‌توانید تلفن همراه خود را در کیف و یا هر جای دیگری که باشد، پیدا کنید.

·         زمان جهانی

زمان جهانی از قابلیت‌های منحصر به‌فرد ساعت ادیفایس است. هر زمان که نیاز داشته باشید، صفحه بهترین ساعت ادیفایس به شما زمان فعلی در منطقه دیگر را نشان می‌دهد. در ساعت‌های ادیفایس زمان 49 پایتخت به صورت پیش‌فرض وجود دارد که تنها با انتخاب اسم شهر مورد نظرتان می‌توانید ساعت را به صورت خودکار با آن تنظیم نمایید.

·         چراغ ال ای دی

بهترین ساعت ادیفایس از چراغ ال ای دی برخوردار بوده و برای بهبود دید در شب و همینطور محیط‌های کم نور با روشنایی بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این چراغ نور صفحه را به طور چشمگیری افزایش داده و امکان استفاده راحت‌تر را برای شما فراهم می‌کند.

·         شارژ خورشیدی

شارژ با نور خورشید یکی از کاربردی‌ترین تکنولوژی‌های ساعت ادیفایس محسوب می‌شود. این سیستم حتی ضعیف‌ترین نورها را نیز به انرژی برای عملکرد ساعت تبدیل می‌کند. به عبارت دیگر ساعت مچی شما بدون نیاز به باتری ساعت و تنها از طریق نور شارژ می‌شود. سیستم سولار ساعت ادیفایس تنها با حداقل یک ساعت قرار گرفتن در برابر نور خورشید، شارژ ساعت را به مدت یک هفته باقی نگه می‌دارد. به طور معمول ساعت‌های ادیفایس که از این سیستم برخوردار هستند، دارای سیستم نشان‌دهنده میزان شارژ ساعت نیز می‌باشند و شما می‌توانید توسط آن به راحتی میزان شارژ باتری ساعت مچی خود را مشاهده نمایید.

·         قابلیت تحمل فشار آب تا 10 اتمسفر

ضد آب بودن برای کوهنوردان و طبیعت‌گردانی که با آب سروکار دارند، بسیار مهم و حیاتی است. این قابلیت باعث می‌شود تا ساعت ادیفایس تحمل اختلاف فشار جوی و ضربه را داشته باشد.

·         کنترل رادیویی

زمان استاندارد از 6 ایستگاه توسط یک آنتن داخلی امواج رادیویی دریافت می‌شود و بدین ترتیب زمان به صورت خودکار تصحیح می‌شود. این ساعت‌ها توسط یک آنتن کوچک، سیگنال رادیویی را دریافت کرده و زمان را به صورت دقیق تنظیم می‌کنند. ساعت مردانه ادیفایس بعد از تنظیم در منطقه زمانی مربوطه، زمان محلی دقیق را نشان خواهد داد. بدین ترتیب شما با وارد شدن به هر شهری می‌توانید به راحتی به زمان دقیق آن شهر دسترسی داشته باشید.

·         ساعت ادیفایس و قابلیت سنجش سرعت

این قابلیت برای افرادی مناسب است که می‌خواهند از میزان سرعت خود هنگام دوچرخه‌سواری، اسکیت و یا دو و میدانی اطلاع پیدا کنند. در ساعت‌های ادیفایس بلوتوث‌دار با قابلیت اتصال به گوشی موبایل، می‌توانید میزان سرعت خود را در تلفن همراه مشاهده نمایید. همچنین در اکثر ساعت‌های بدون بلوتوث، سرعت به صورت تقریبی نشان داده می‌شود.

·         دسترسی هوشمند

دسترسی هوشمند از دیگر امکانات بهترین ساعت ادیفایس است. امکان کنترل عملکردهای مختلف از طریق یک سیستم درایو با استفاده از چند موتور و با یک دسته کوک الکترونیکی فراهم می‌شود. سیستم دسترسی هوشمند به شما این امکان را می‌دهد تا به تمامی عملکردهای کلیدی ساعت توسط یک دکمه الکترونیکی دسترسی داشته باشید. این دکمه چرخان تنها با فشار و چرخش می‌تواند عملکردها را کنترل نماید.

بهترین مدل های ساعت ادیفایس

مانند هر کالکشن دیگری،‌ کالکشن ساعت ادیفایس هم مدل هایی دارد که نزد دیگران به دلیل فناوری های بالایی که دارد محبوب تر است. در ادامه با این مدل ها و قیمت ساعت ادیفایس 2024 آشنا می شویم.

بهترین سری ساعت ادیفایس: EQS-A500DB

یک ساعت کرنوگراف تمام عیار! تمامی مدل های این کالکشن ادیفایس مجهز به یک کرنوگراف خورشیدی هستند. همچنین ساعت های سری EQS-A500DB مجهز به قابلیت هایی همچون ساعت جهانی، کرنومتر۱/۱۰۰۰ ثانیه، تقویم خودکار، هشدار اتمام باتری و زنگ هشدار هستند. همچنین در ساخت این ساعت از فولاد ضد زنگ هم استفاده شده است. احتمالا به همین دلیل باشد که سری EQS-A500DB از بهترین مدل های ساعت ادیفایس هستند.

منحصر به فردترین سری ادیفایس: ECB-10

به تکامل سرعت و هوش خوش آمدید. زیبایی منحصر به فرد و تکنولوژی های پیشرفته از ویژگی های سری ECB-10 ادیفایس هست. طراحی جسور و مطمئن با طراحی قاب چشمگیر و طرح های رنگی و جذاب، اتصال کاملی برای دقت عملکردی این ساعت ها ارائه میدهند. برای عملکرد راحت و زمان سنجی دقیق، زمانی که گوشی هوشمند شما نزدیکتان است، وارد برنامه Casio Watches شوید.

تایمر و زمان بندی که برای رفع نیازهای تیم های مسابقه ای F1TM توسعه یافته است، به شما این امکان را میدهد که رویدادها را به راحتی از روی گوشیتان برنامه ریزی کنید. همچنین اعلان های زمان شروع و پایان را دریافت کنید. همچنین ساعت های این سری مجهز به یک چراغ LED هستند که تنها هنگامیکه مچ دستتان را کمی بچرخانید روشن میشوند.

پر فروش ترین سری ساعت ادیفایس: EFV-C100

ساعت های این سری ادیفایس ترکیبی از آنالوگ-دیجیتال هستند. این مدل طیف کاملی از عملکردها، از جمله عملکردهای زمان جهانی، کرونومتر و تایمر را بر روی LCD خود نمایش میدهد. ساعت های این سری کاملا مناسب استفاده روزمره هستند. از جمله ویژگی ساعت این سری میتوان به ساعت جهانی، کرونومتر، تایمر شمارش معکوس، زنگ هشدار و تقویم خودکار اشاره کرد. شاید به همین دلیل باشد که ساعت های این سری از جمله پرفروش ترین سری های کاسیو ادیفایس هستند.

محبوب ترین سری ساعت ادیفایس: سری EQB-1000

از جمله ساعت هایی که با انرژی خورشید(Solar) کار میکنند، سری EQB-1000 است. برای قاب و صفحه این ساعت از کربن خشک با فیبر کربن درجه بالا استفاده شده است. رنگ آمیزی بر اساس طرح رنگ آبی-سرمه ای تیم است. این مدل به عملکردهای موردنیاز تیم هم مجهز است. عقربه ها به کمک بلوتوث با دقت چندثانیه حرکت میکنند. همچنین هنگام عبور از مناطق زمانی مختلف به راحتی با زمان محلی تنظیم میشود و زمان جهانی را به شما نشان میدهد. از ویژگی های این ساعت مچی میتوان به تاچیمتر، ساعت جهانی، کرونومتر، زنگ هشدار، تقویم خودکار پرپچوال، دقت +-۱۵ ثانیه در ماه، نمایشگر تاریخ و روز اشاره کرد.

بهترین کالکشن ساعت ادیفایس به طور کلی: سری EQB-800DB

پرچمدار جدید ادیفایس، طراحی پویا را با فناوری پیشرفته ترکیب میکند تا یک کرنوگراف ورزشی با کارایی بالا ایجاد کند. سری EQB-800DB مجهز به یک فناوری متصل است که امکان اتصال به تلفن هوشمند را فراهم میکند. این ساعت عملکرد کرنوگراف را با طرح ها و عملکردهای الهام گرفته از ورزش های موتوری ارائه میدهد. داده های کرنومتر که توسط ساعت اندازه گیری میشوند را میتوان به گوشی همراه متصل کرد.

همچنین این مدل چهار بار در روز تنظیم خودکار زمان را با استفاده از یک سیستم زمان سنجی دقیق ارائه میدهد و حتی تنظیم ساعت تابستانه زمستانه و منطقه زمانی که ساعت درآنجا قرار دارد را با یک تلفن هوشمند هماهنگ میکند. از جمله ویژگی های این ساعت مچی میتوان به تنظیمات زنگ روزانه، ساعت جهانی برای حدود ۳۰۰ شهر، کرونومتر، نشانگر روز، نمایشگر تاریخ و مقاومت در برابر آب تا عمق ۱۰۰ متری اشاره کرد.

آیا خرید ساعت ادیفایس به صرفه است؟

بدون شک، ادیفایس ارزش بسیار خوبی نسبت به قیمت خود ارائه می دهد. در مقایسه با سایر برندهای ساعت که ویژگی های مشابهی را ارائه میدهند. از نظر سرمایه گذاری بلند مدت، خرید ساعت ادیفایس یک سرمایه گذاری عالی است. دوام و قابلیت اطمینان بالا این ساعت به این معنی است که با مراقبت مناسب میتواند چندین دهه دوام بیاورد. از آنجایی که ساعت های ادیفایس میتواند با انرژی خورشیدی تغذیه شود، دیگر نیازی نیست که نگران تعویض باتری و یا تمام شدن شارژ ساعت در مواقعی که به آن نیاز دارید باشید.

دکمه بازگشت به بالا