ورزش و نشاط

۹ دی سرفصلی جدید در تعمیق پیوند امت با آرمان‌های امام و رهبری

سیدحسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا در بیرزند، حضور اقشار مختلف مردم در مراسم رقص نهمین یادواره را ارزیابی کرد و گفت:

وی با بیان اینکه در نهم دی ماه فصل جدیدی در تعمیق پیوند آرمان های امت اسلامی و امام خمینی(ره) و اعتماد مجدد به امام هامن رهبر معظم انقلاب گشوده شده است، تاکید کرد: ایشان به یک یاغی داخلی و خارجی تبدیل شدند. بیشتر)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: دشمنان ایران بدانند که مردم همواره در برابر ارزش های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و پایه های عقیدتی و انقلابی آنان سست نخواهد شد. با جاسوسی از رسانه های مخالف».

تبیین راه مقاومت و بصیرت فرهنگ در پرتو مکتب سردار دلها

هاشمی با یادآوری سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: راه این مکتب بزرگ و محبوب مقاومت و بصیرت مکتب سردار به روشنی روشن شده است.

وی با بیان اینکه در روزهای آتی و دهه بصیرت و مقاومت در دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود، با اشاره به حضور بزرگواران و فرماندار بیرژایی در یادواره شهدای اسلام، گفت: دانشگاه آزاد بیرجند که چندی پیش برگزار شد. این حضور حماسی و انقلابی نقطه اوج شناخت انقلابی مردم شریف و استاندار بیرجند بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجان افزود: سند تحول و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی که اخیراً از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است به موضوعات فرهنگی و معنوی و ارتقای تفکر فرهنگی و بسیجی می پردازد.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه انقلاب امام همنه در مسیر پیشرفت و تعالی ادامه خواهد داشت، گفت:

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا