بین الملل

پاسخ فعالان فلسطینی به اتهامات رسانه‌های سعودی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین تیتر اول ، فعالان فلسطینی تصاویری از اردوگاه جبهه النصره در غزه را به عنوان پناهندگی برای پناهندگان اروپایی منتشر کردند و رسانه های سعودی را به دلیل متهم کردن فلسطینی ها بی اعتبار کردند.

در حالی که رسانه های سعودی تلاش می کنند فلسطینی ها را به فروش سرزمین های خود به صهیونیست ها متهم کنند و مطابق آرمان هایشان عمل کنند ، برخی از فعالان فلسطینی عکس هایی از اردوگاه جبهه النصره در غزه را منتشر کردند. فعالان زیر یکی از تصاویر نوشتند ، “وقتی فلسطین پناهنده بود.”

حسام شاکر ، محقق و روزنامه نگار فلسطینی ، تصویری قدیمی از اردوگاه النصرط در غزه را منتشر کرد و نوشت: “آنها در طول جنگ جهانی دوم به فلسطین گریختند.”

یکی از فعالان نوشت: “فلسطین پناهگاه بود.” تا زمانی که روح در این سرزمین باشد ، خار در گلوی استکبار خواهد بود. “فلسطین هدف ما است.”

اردوگاه النصرات سومین اردوگاه آوارگان در فلسطین پس از دو اردوگاه جبالیا و الشطیه است که در سال 1948 در نوار غزه تأسیس شد. این اردوگاه که نام خود را از یک قبیله بدوی گرفته است ، طبق آژانس UNRWA ، بیش از 80،000 آواره فلسطینی را که توسط رژیم صهیونیستی در سال 1948 آواره شده اند ، در خود جای داده است.

با این حال ، طبق آماری که برای اسناد ملی فلسطین موجود است ، فلسطینی ها هرگز زمین خود را به یهودیان فروخته اند و تنها 1.8٪ از زمین ها مستقیماً توسط فلسطینی ها به صهیونیست ها فروخته شده و مابقی از طریق زمین. بزرگان فئودال صهیونیست ، فراماسونری و فلسطینیان باستان ساکن فلسطین نیز کمتر از 7 درصد از کل جمعیت فلسطین را تشکیل می دادند. است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا