بهترین های کسب و کارحوادث

انفجارهای کرمان توسط داعش، اهمیت استفاده از تجهیزات بازرسی بدنی را دو چندان میکند

حوادث تروریستی یک از مخرب‌ترین و هولناک‌ترین وقایعی است که در سرتاسر جهان به وقع می‌پیوندد. کشور ما نیز به دلیل داشتن دشمنان بیشمار، همیشه یکی از اهداف تروریست‌ها از جمله داعش بوده است. انفجارهای کرمان واقعاً دردناک بود و تعداد بسیاری از هموطنان ما را به خاک و خون کشید. از این رو لزوم استفاده از تجهیزات امنیتی برای جلوگیری از حوادث اینچنینی ضروری به نظر می‌رسد.

به کارگیری ایستگاه‌های بازرسی متعدد در مناسبت‌هایی که جمعیت زیادی در آن شرکت می‌کنند و استفاده از تجهیزاتی مانند دوربین‌های مداربسته، دستگاه های فلزیاب مانند گیت و راکت بازرسی بدنی راهکارهای بسیار مناسبی جهت شناسایی تهدیدات و جلوگیری از خطرات و وقوع حوادث ناگوار است.

به طور مثال نحوه کارکرد گیت و راکت بازرسی به این شکل است که این دستگاه‌ها با استفاده از امواج مغناطیسی که تولید می‌کنند، هر نوع فلز و اشیائی که مقداری فلز دارند، از جمله بردهای الکترونیکی، اسلحه، چاقو، بمب و … را به راحتی شناسایی کرده و هشدار می‌دهند.

امیدواریم با تجهیز اماکن مهم و مناسبت‌های مهم به انواع تجهیزات مدرن امنیتی، دیگر شاهد حوادث تلخ مانند انفجارهای کرمان نباشیم.

دکمه بازگشت به بالا