استان ها

مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال فولاد هرمزگان شد

تیتر اول/هرمزگان مهدی پاشازاده که به عنوان مربی متخصص صعود لیگ دو به لیگ یک معروف است، رسما به عنوان سرمربی جدید فولاد هرمزگان شد.

مهدی پاشازاده، سرمربی جدید فولاد هرمزگان در گفت و گو با تیتر اول، افزود: نیم فصل شرایط خاص خود را دارد و در بندرعباس و شهرهای جنوبی به ویژه در استان بوشهر خاطرات خوبی دارم.

وی بیان کرد: قطعا در آینده کار سختی دارم اما جنگجو هستم و می جنگم و امیدوارم سربلند باشم و بتوانم دل مردم هرمزگان را شاد کنم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: با باشگاه مذاکراتی صورت گرفته و امیدوارم بهترین ها را رقم بزنیم و نیاز به بهترین ها داریم.

وی ادامه داد: توجه ویژه ای به جوانان در ترکیب خودم برای حضور در زمین دارم و کادرفنی بومی خواهند ماند و گزینه های جدیدی اضافه می شوند.

پاشازاده تصریح کرد: صعود به لیگ یک کار یک نفر نیست و باید همه دست به دست هم دهیم و به دنبال صعود به لیگ یک هستیم.

مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال فولاد هرمزگان شد

به گزارش تیتر اول، پیشکسوت ۵۰ ساله فوتبال ایران پیش از این سابقه هدایت تیم های متعددی همچون گسترش فولاد، پارسه تهران، شهرداری تبریز، آلومینیوم اراک، پارس جنوبی جم، راه آهن، نساجی، شاهین بوشهر، بادران، شهرداری ماهشهر، سرخپوشان پاکدشت، سپیدرود رشت، پاس همدان، چوکای تالش و شهرداری نوشهر را در کارنامه دارد.  پاشازاده که از نسل طلایی فوتبال ملی ایران به شمار می رود، سابقه بازی در تیم هایی همچون استقلال تهران، بایر لورکوزن، راپیدوین اتریش، فورتونا کلن آلمان، اشتورم گراتس اتریش و آدمیراواکرمودلینگ اتریش را در کارنامه دارد. در کارنامه مربیگری مهدی پاشازاده یک صعود با نساجی مازندران به لیگ برتر و پنج صعود از لیگ دو به لیگ یک همراه با تیم های آلومینیوم اراک، گسترش فولاد، شهرداری تبریز، پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر به چشم می خورد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا