استان ها

زائران اربعین از پیرانشهر به ارومیه و تبریز منتقل می‌شوند

زائران اربعین از پیرانشهر به ارومیه و تبریز منتقل می شوند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به فراهم شدن امکانات لازم برای زائران در مسیر برگشت گفت: اتوبوس هایی برای انتقال زائران به ارومیه و تبریز در کارخانه قند پیرانشهر مستقر هستند.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از آذربایجان غربیرضا ابراهیمی افزود: زائرانی که از این مرز وارد کشور می شوند به صورت رایگان به کارخانه قند پیرانشهر که خودروها با مینی بوس یا وانت موجود در این مرز پارک می شوند، منتقل می شوند.

وی افزود: بازدیدکنندگانی که خودروی شخصی ندارند، می توانند با اتوبوس های مستقر در کارخانه قند پیرانشهر به 2 مقصد تبریز و ارومیه منتقل شوند.

ابراهیمی ادامه داد: از روز پنجشنبه ورود زائران اباعبدالله الحسین(ع) در مرز تمرچین بیش از خروجی افزایش یافته است که البته زیرساخت های لازم برای این زائر بازگشته در تمرچین به طور کامل فراهم شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از تدابیری برای رفع مشکلات زائران در مسیر بازگشت از مرز تمرچین خبر داد و گفت: زائران در سامرا و کاظمین می توانند به آدرس حسینیه حسینیه مراجعه کنند. بغداد، آنجا با حمل و نقل عمومی. قرار است آنها را به اربیل و سپس به مرزهای هجیمران و تمرچین ببرند.

انتهای پیام





آیا این پست مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا