استان ها

احداث مجموعه ورزشی بانوان الیگودرز / اهدای ۶۰ هزار متر زمین از سوی شورای شهر

به گزارش تیتر اول لرستان: در این جلسه رئیس شورای شهر آدوی از تلاش های نماینده مردم الیگودرز در توجه ویژه به پروژه های عام المنفعه قدردانی کرد و گفت: نمایندگان شورای شهر و شهردار اداره تفریحات زنان الیگودرز را به مساحت 100 هکتار مشاهده می کنند بخشی از پارک برای اجرای این پروژه.

وی افزود: امیدواریم بعد از پیگیری های دکتر خدابخشی ، این پروژه در کمترین زمان ممکن اجرا شود و زنان الیگودرزا از آن بهره مند شوند.

در این جلسه ، نماینده Alligudarcians دکتر خدابخشی با اشاره به مزیت های ساخت این مجموعه و قدردانی از حمایت اعضای شورای شهر و شهردار اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور ، قطعاً فرصت کمتری برای جمع آوری اعتبار برای چنین پروژه هایی وجود دارد. به نفع شهر است.

سخنگوی الیگودرز گفت: ما از فرصت های موجود برای حل مشکلات شهرداری و کمک به این نهاد استفاده خواهیم کرد.

در این جلسه ، فرماندار الیگودرزا نعمتی یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلات را همدلی مسئولان دانست و گفت: موقعیت خدابخشی در مجلس شورای اسلامی ، رهبران و به ویژه اعضای شورای شهر باید از فرصت های خود برای توسعه و توسعه شهری استفاده کنند.
در هر صورت ، قدردانی از فعالیتهای خداپسندانه نماینده الیگودرز در پارلمان و مدیر کل ورزش استان ، امان الهی ، به ویژه تلاشها ، کمکها و دیدگاههای خداپسندانه اعضای شورای شهر الیگودرزا و شهرداری مفید است. برای اجرای این پروژه مهم فرهنگی و تفریحی.

46

دکمه بازگشت به بالا