استان هابهترین های کسب و کار

آیا پیش خرید آپارتمان در چیتگر سودآور است؟

امروزه اغلب افراد جامعه تمایل به پیش خرید آپارتمان دارند و به این منظور در مناطق مختلفی اقدام به سرمایه‌گذاری می کنند.البته با توجه به بررسی سوابق مناطق مختلف، انتخاب یک منطقه و ناحیه مناسب جهت پیش خرید، می تواند تاثیر بسزایی در سودآوری داشته باشد.چیتگر از جمله نواحی محبوب و رو به پیشرفت است که شما می‌ توانید در این ناحیه اقدام به سرمایه گذاری نمایید و بهترین نتیجه را دریافت کنید.

جهت پیش خرید آپارتمان در چیتگر، می توانید از طریق تعاونی‌ های معتبر اقدام نمایید. تعاونی فرتاک یکی از موارد معتبری است که توسط مهندسین مجرب مدیریت می شود.در ادامه این مقاله انوع مدل‌ های پیش خرید آپارتمان و میزان سودآوری آن‌ ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

مزایای پیش خرید آپارتمان در چیتگر

پیش خرید آپارتمان مزایای بسیاری دارد و خریداران می‌ توانند با سرمایه گذاری در این زمینه به سود های کلانی برسند. در این قسمت به بررسی مزایای پیش خرید آپارتمان در چیتگر می‌ پردازیم.

با توجه به تکمیل نشدن آپارتمان، قیمت آن کمتر از حالت عادی است و پس از کامل شدن، دارای قیمتی بالاتر می‌باشد. از دیگر مزایای پیش خرید می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش قیمت نهایی: هنگامی که شما یک آپارتمان را پیش خرید می کنید، باید در چندین مرحله مبلغ پرداخت شود. از این رو ممکن است به دلیل وجود تورم و افزایش بازار مسکن، مبلغی که شما در نهایت پرداخت می کنید کمتر از قیمت پایانی باشد.

پرداخت اقساطی: زمانی که شما یک آپارتمان آماده خریداری می کنید، باید مبلغ را به صورت کامل پرداخت نمایید و به همین دلیل برخی از افراد توانایی خرید خانه به صورت نقدی را ندارند.

اما در پیش خرید، شما هزینه را به صورت قسطی در چند مرحله پرداخت می کنید و قدرت خرید نیز افزایش می ‌یابد.

طراحی دکور با فرم دلخواه: از دیگر موارد مزایای پیش خرید، طراحی دکوراسیون داخلی طبق سلیقه شما است. خریدار می‌ تواند نظرات خود را حین تکمیل پروژه اعمال کند و فضای داخلی را براساس نظر خود طراحی نماید.

امکان مشاهده مراحل ساخت: حین خرید آپارتمان آماده، شما فقط ساختمان تکمیل شده را مشاهده می ‌کنید. اما زمانی که یک آپارتمان را پیش خرید کنید، بر مراحل ساخت و آماده شده نظارت کامل دارید و می‌ دانید از چه مواد و مصالحی حین ساخت استفاده شده است.

انواع پیش خرید آپارتمان در چیتگر

همانطور که می‌ دانید پروژه ‌های زیادی اعم از مسکونی، تجاری، اداری و… در چیتگر ساخته شده‌ اند که شما می‌ توانید نسبت به پیش خرید هریک از آن ها اقدام نمایید. در ادامه به بررسی انواع مدل های پیش خرید آپارتمان در چیتگر می‌ پردازیم:

پیش خرید آپارتمان دولتی: در این مورد اغلب دولت برای ارگان های خود، آپارتمان هایی را می سازد که کارمندان ارگان مربوطه می توانند این واحدها را پیش خرید کنند و حتی جهت خرید نیز، وام دریافت می نمایند.

پیش خرید آپارتمان شخصی ساز: این آپارتمان ها توسط پیمانکارهای شخصی ساخته می شود و شما می توانید به طور مستقیم با صاحب واحد در ارتباط باشید و جهت پیش خرید اقدام کنید.

پیش خرید سهامی: در صورتی که قصد سرمایه گذاری با سرمایه کمی دارید، بهتر است که پیش خرید سهامی انجام دهید.  پیش خرید سهامی یعنی میزان متراژی که هر شخصی از کل یک پروژه دارد و در آخر نیز سندی به نام او ثبت می‌ شود .

پیش خرید آپارتمان تعاونی ساز: اغلب تعاونی ها پروژه های بسیاری را می سازند و شما می توانید، اقدام به پیش خرید از برج های تعاونی ساز چیتگر نمایید.

پیش خرید موجب شود که شما با سرمایه‌ای کمتر، واحد مناسبی را خریداری نمایید. به این منظور می‌ توانید در پروژه‌های مسکونی مطمئن و معتبر اقدام به پیش خرید نمایید.

پیش خرید واحد تجاری: واحدهای تجاری بسیار عالی که در چیتگر ساخته شده‌اند، به دلیل داشتن موقعیت مکانی عالی و حضور گردشگران و توریست‌ها، می‌تواند گزینه‌ ای مناسب برای سرمایه‌گذاری باشد. شما حتی می‌ توانید این واحدها را اجاره دهید.

آیا پیش خرید آپارتمان در چیتگر سودآور است؟

چیتگر از جمله موقعیت ‌های محبوبی است که اغلب افراد اقدام به خرید و فروش آپارتمان در این ناحیه کرده ‌اند و جمعیت زیادی را به خود جذب کرده است.

از این رو شما با پیش خرید آپارتمان در چیتگر، سود خوبی به دست می آورید. زیرا در کمتر از 5 سال، قیمت هر متر ملک در چیتگر حدودا 10 برابر شده است.

در این شرایط شما با اقدام به پیش خرید آپارتمان در چیتگر، هزینه را به صورت چند مرحله ای پرداخت می کنید و در نهایت هم کمتر از حالت عادی پرداخت نموده اید و هم اینکه تا تکمیل شدن پروژه، قیمت آپارتمان افزایش می یابد.

چگونه آپارتمان در چیتگر را پیش خرید کنیم؟

معمولا برای پیش خرید، می توانید از طریق تعاونی ها اقدام نمایید. طی چند سال اخیر تعاونی های زیادی اقدام به ساخت پروژه های متعددی در چیتگر نمودند که با توجه به مقدار سرمایه ای که دارید، می توانید بهترین موقعیت و متراژ را خریداری کنید.

البته بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که از طریق یک تعاونی معتبر اقدام به پیش خرید نمایید زیرا در غیر اینصوررت ممکن است سرمایه خود را از دست دهید و در دام کلاهبرداران گرفتار شوید.

تعاونی فرتاک یکی از تعاونی های معتبر در منطقه 22 چیتگر است که دارای تمامی مجوزهای لازم جهت فعالیت می‌ باشد. این تعاونی پروژه های در دست ساخت  بسیاری را جهت پیش فروش آپارتمان در چیتگر دارد.

میزان سود پیش خرید آپارتمان در چیتگر در سال‌های اخیر

نرخ سودآوری در پیش خرید آپارتمان در چیتگر را نمی توان به صورت دقیق محاسبه کرد. در شرایط مناسب ممکن است شما سرمایه گذاری خود را با چند صد میلیون شروع کنید و در نهایت ملک را به چند میلیارد به فروش برسانید.

یا ممکن است شرایط خوبی نباشد و دیرتر از زمان قرارداد ملک را تحویل بگیرید و نتوانید در موقعیت مناسب آن را بفروشید.البته طی چند سال اخیر قیمت هر متر ملک در چیتگر از 9 میلیون به 43 میلیون تومان رسید که رشد چشمگیری داشته است. تحت این شرایط سرمایه افراد حدودا 4 برابر افزایش یافت که سودآوری خوبی برای مدت زمان کوتاه می‎ باشد.

محمد ظهرابی

دانشجو روانشناسی و علاقه‌مند به سئو و توسعه کسب‌و‌کارهای آنلاین هستم و در حوزه‌های مختلف دوست دارم تجارب و پژوهش‌های خودم رو به اشتراک بذارم.
دکمه بازگشت به بالا