جامعه

طراحی طرح جامع «پدافند غیرعامل» استان تهران

به گزارش شفاف، محسن منصوری در جلسه ستاد پدافند غیرعامل گفت: اولویت اصلی ما در دولت رسیدگی به موضوع مهم پدافند غیرعامل است، حفاظت غیرعامل حفاظت از ساختارهای مختلف دولتی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: مسئولان برای دستیابی به حفاظت غیرعامل فعالیت هایی را آغاز کرده اند اما این کافی نیست و نیاز به کار بیشتری برای اجراست، بنابراین در جلسه تایید شد که شرکت مشاور در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی خواهد کرد. طرح جامع طراحی در دستور کار . .

استاندار تهران تصریح کرد: برخی از دستگاه ها با شکل و کارکردهای خاص به خوبی پیگیری کردند مانند شرکت گاز که گزارش مفصلی از اقدامات اجرایی در این حوزه ارائه کرد و شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی نیز عملکرد خوبی در این حوزه داشتند.

منصوری سپس گفت: در حوزه سایبری و فضای اطلاعاتی گزارش های خوبی ارائه شده و تحولات قابل توجهی صورت گرفته اما در برخی زمینه ها کمبودهایی داریم.

وی تاکید کرد: یک نکته کلیدی در تقویت آموزش های دستگاهی، موضوع اول رهبری و سایر فعالیت های کارشناسی است که هزاران ساعت آموزش دیده و هم محتوا و هم اثربخشی برنامه درسی نیاز به بازنگری دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ استاندار تهران ادامه داد: میزان این آموزش که یکی از تاییدات این جلسه بود، نیاز به سنجش و بررسی داشت، با تاکید بر اهمیت آموزش، چرا که بسیاری از حفاظت ها مشمول پیشگیری نیست و آموزش نیز نیاز است. برای پیشگیری در دستور کار استانداری و دستگاه ها قرار دهید یکی دیگر.

دکمه بازگشت به بالا