ورزش و نشاط

ما از تو حمایت می‌کنیم

به جز فوتبالدوستان، بسیاری از افراد مشهور نیز اخراج اسکوچیچ را اشتباه و دور از علم و نجابت می دانند. یکی از چهره های مخالف برکناری اسکوچیچ هداد عزیزی است.

ماریو تاتس که یکی از دستیاران کروات اسکوچیچ است، درباره اینکه چرا او و اسکوچیچ با وجود این رفتار، تلاش می کنند به حضور خود در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران ادامه دهند. او گفت: ده‌ها هزار پیام ساعت به ساعت می‌آید، همه پیام‌های حمایتی هستند، اما به تجربه می‌دانم که حمایت عمومی و نتایج عالی دلیل نمی‌شود که لزوماً در کار خود بمانید و …

وی به این نکته نیز اشاره کرده است: وضعیت و اخباری که با شنیدن و خواندن رسانه های ایران به ما می رسد، من و دراگان درگیر رصد نامزدهای اردوی شهریور ماه آینده تیم ملی هستیم. اقامت ما در سوپرکاپ زاگرب و سپس رفتن به استانبول به شوک و ناباوری تبدیل شد. با توجه به ماهیت غیر رسمی این خبر، باور اینکه کسی تصمیم به چنین اقدامی رادیکالی بگیرد، سخت است، اما سیگنال هایی که به ما می رسد به آن اشاره دارد.

به گزارش تاتا، مشخص شد چرا با وجود این رفتار کمیته فنی، اسکوچیچ همچنان اصرار دارد که به عنوان سرپرست کادر فنی تیم فوتبال ایران ادامه دهد و پس از بازگشت از تهران به دیدار شهاب زاهدی رفت.

وی قبل از رفتن به تهران برای حضور در جلسه هیات مدیره در پیامی اعلام کرد که به هیچ عنوان جایگاه خود در تیم ملی را رها نمی کند.

251 251

دکمه بازگشت به بالا