جامعه

درخواست پلیس از سران طوایف/ وظیفه این است که همگان را به مشارکت گسترده در انتخابات دعوت کنیم

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا بر ضرورت تعامل و همکاری پلیس و سران طوایف تاکید کرد.

به گزارش تیتر اول، سردار محمد شرفی در نشست صمیمی با گروه‌های مختلف مردمی و سران طوایف که در شهر شیراز برگزار شد، ضمن تأکید بر تعامل و همکاری پلیس و سران طوایف، اظهارکرد: ما دست دوستی و رفاقت به شما می‌دهیم تا امنیت و احساس امنیت را در جامعه ارتقاء دهیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به برکت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و از آن زمان منافع نظام سلطه به خطر افتاد و امروز می‌خواهند به هر نحو ممکن منافع از دست رفته خود را برگردانند. در این راستا دشمنان این مرز و بوم با راه‌اندازی جنگ نرم و جنگ‌های ترکیبی و شناختی سعی می‌کنند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیب وارد کنند، ولی به مانند همیشه ناکام می‌مانند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به نزدیک بودن به زمان انتخابات، اظهارکرد: در مقطع فعلی هم دشمنان بر علیه نظام انقلاب اسلامی توطئه می‌کنند و به گونه‌ای فضا را آلوده می‌سازند تا به نقشه های شوم خود دست یابند.

وی سران طوایف و افراد ذی نفوذ را محبوب قلب دیگران و دارای جایگاه والایی در جامعه دانست و گفت: در مقطع کنونی وظیفه این است که همگان را به مشارکت و حضور گسترده در انتخابات دعوت کنیم.

شرفی تصریح کرد: با وجود همه دشمنی‌ها بر علیه نظام انقلاب اسلامی، عزت جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر می‌شود.

انتهای پیام

کارگروه خبری اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا