فرهنگ و هنر

جنگ متفاوت یک فرمانده با تانک

محل ضد تانک بسیج هنوز نرسیده بود و احتمالاً نیروها عقب نشینی کردند که ناگهان متوجه شدیم دشمن بعثی در حال گشت زنی و حرکت به جلو است. شهید ملا آقایی که این وضعیت را دید دستگاه ها را خاموش کرد و به سراغ بچه ها رفت و شروع به کف زدن کرد. کودکانی که روحیه شاد و قانع کننده حاجی را در زیر آتش شدید دشمن دیدند ، به سمت تانک های دشمن شلیک کردند. دشمن عقب نشینی کرد.

به گزارش تیتر اول ، حجت ملا آقایی که یکی از بهترین دانش آموزان این مدرسه بود ، در رشته برق در کنکور سراسری پذیرفته شد. وقتی جنگ اجباری آغاز شد ، او تحصیل و راحتی را رها کرد ، به جبهه رفت و به دانشگاه برنگشت.

وی با ذهن خلاق خود ، “مهندسی نظامی” را در استان تهران هدایت کرد و به عنوان فرمانده گردان جهادگران استان تهران ، در طول زندگی گرانقدر خود به یک منبع ارزشمند خدمت تبدیل شد. یکی از اعضای فرمانده می گوید: در این شرایط ، او در واقع با لودر و بولدوزر می جنگد.

بچه های بسیجی هنوز تجهیزات ضد زره دریافت نکرده بودند و احتمال عقب نشینی نیروها وجود داشت که ناگهان متوجه شدیم دشمن بعثی در حال گشت زنی و حرکت به جلو است. شهید ملا آقایی که این وضعیت را دید دستگاه ها را خاموش کرد و به سراغ بچه ها رفت و شروع به کف زدن کرد. کودکانی که حاجی را در زیر آتش شدید دشمن سرگرم کننده و مطمئن می دیدند ، به سمت تانک های دشمن شلیک می کردند. دشمن عقب نشینی کرد.

یک شب حاجی در خط مقدم چاقو خورده ، علیه نیروهایش قیام کرد و پادشاهی عالی را پر از یاد مقدس یا مهدی (عج) کرد ، که ادامه داد. “او در پایان جنگ شکنجه شد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا