فرهنگ و هنر

طراح پارک‌های «ساعی» و «ملت» در ۹۰سالگی زندگی را چطور می‌بیند؟

در حال حاضر ۹۰ باید هر یک از حقوق ۷۰ سال نور را در دست گرفته بود به صحنه آرام در بهترین راه ممکن است به منظور از بلاهایی که سر انسان, طبیعت, یک, آورده, و غیره. شکایت. مناظر طبیعی است سبز و مسالمت آمیز و مهم ترین ویژگی های از نقاشی های او. حتی اگر او خودش می گوید صحنه آرام و در واقع به منظور قادر خواهید بود برای به چالش کشیدن “مرد” است.

حسین محجوبی., معماران و طراحان از پارک های معروف تهران و تعدادی از هنر نقاشی در ایران است که در تاریخ ۲۴ اردیبهشت سال ۱۳۰۹ در شهر لاهیجان متولد شد. او خواهد شد در این سال در روز قرنطینه و نوستالژی و برای یک لحظه پر از ترس و نگرانی ، و غیره. ۹۰ سال سن و خلق و خوی شاد. یکی از این مطلب نگاهی به زمان شیوع ویروس و پایان جهان و شما بر این باورند که زمین در حال سبک است.

محجوبی پس از ۷۰ سال حرفه ای در دنیای هنر به نژاد بشر و زیبایی از طبیعت و به مقاومت در برابر به, انکار, طلسم پا, که در آن مردان و ماشین و غیره. می دانم که با توجه به این هنرمند به جای این که از اسب و ماشین کاشته شد و وجود یک طبیعت است که هیچ چیز به غیر از درختان خشک و مرده ، و غیره. شما باقی می ماند البته این است که به نظر می رسد به اعتصاب توجه محجوبی در طبیعت و گسترش آن را در کار نقاشی هنرمند از فرم یا بهتر بگم قدرت در طراحی پارک و معروف شهر لندن به عنوان یک “hard-working” (که بانی فرم آن را سخت می شود) و “کشور” است که مسئول این کار است. محجوبی گفت: در طراحی پارک و اهمیت نقش درختان در زندگی انسان, اما آن را بسیار با دوام تر است که مردم و در نتیجه آن را نیز در آثار هنریاش بیشتر در مورد این موضوع.

هنرمند این جانباز است که در حال حاضر در روز تولد ۹۰ سالگی در مصاحبه با رادیو فردا با توجه به وضعیت خود در روز کرونایی ، می گویند: در شرایطی که از روز آن است که در نتیجه سوء استفاده از مردم به خصوص در دهه های اخیر به طبیعت از کارکنان. جمعیت جهان افزایش یافته است و جمعیت است که به احتمال زیاد علت این است که یک فرد طبیعت از طریق ایجاد نشانه ها و جاذبه ها و ساختمان ها و آلودگی های مخدوش کننده انجام شد.

محجوبی را ادامه دهد: من فکر می کنم این جنگ ساخته شده است یک تعداد انسانهای روی زمین است و کسانی که قادر به زنده ماندن ، و غیره. گرفته شده است. من ضد انسانی من, اما من فکر می کنم جریان این ویروس لازم است مانند جنگ جهانی سوم خواهد بود تعداد زیادی از مردم در این سیاره ، به طور کلی ما انسان ها در طبیعت به طوری که کلام خدا گوش دهد ، به خدا به عشق و زیبایی در حرکت است. اگر آن چیزی است که در این بیماری از این طبیعت نمیخوریم و باید در طبیعت و در پشت بقیه هم با یکدیگر به زمین ما باز خواهد گشت.

او گفت: مرگ نترس و در لبه ۹۰ سال از سن من می دانم که در میان همه معماریها و نقاشی های زیبایی از کسی که آن را ایجاد. این ممکن است کار خدا است که شما باید انجام دهید. من امیدوارم که شما رفت و تا زمانی که شما خوشحال هستند و کسانی که باقی مانده است به خصوص کسانی که در معرض خطر باید با احتیاط خود را.

هنرمندان از این هنرمند در پایان, آن را در مورد شرایط روز در شهر لندن نیز اعلام کرد که “این را همیشه در آثار خلق کردم و اعتراضم را در انسان مطرح شده من” ، و غیره. اظهار داشت: چهل سال پیش بود و یک روز در لندن من را دیده اند یکی از این … آن روز که همه از شهرهای دیگر نیست. ماشینیسم را به یک زندگی راحت. اما اثر جانبی است که آن را کاملا وحشتناک است. در ۹۰ سال از سن من می خواهم به مرد “آدم” است. آدم یک فرد است که هر کس را دوست دارد و با مردان به دلیل آدم نمی شود حریص است.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا