بهترین های کسب و کارسلامت و تندرستی

محصولات گاتیو نی نی سایت

استفاده از محصولات باکیفیت آرایشی و بهداشتی می‌تواند در حفظ زیبایی و شادابی پوست بسیار موثر باشد. در این بین انتخاب برندی معتبر و قابل اعتماد می‌تواند نقش به سزایی در تامین سلامت پوست فرد داشته باشد. طراحی و تولید محصولات بر اساس جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت محصولات گاتیو بیز «GATIEAU» موجب شده است که این برند جزو برندهای نام آشنا و شناخته شده در حوزه عرضه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی باشد.

وب سایت aghayebiz.com با داشتن نمایندگی انحصاری عرضه محصولات گاتیو بیز با بهترین کیفیت و قیمت بازار توانسته است، درصد بالایی از رضایتمندی مشتریان را در اختیار داشته باشد. تا مشتریان عزیز با خیال آسوده اقدام به سفارش کرم روشن کننده بدن گاتیو خود از این نمایندگی نمایند.

خرید محصولات گاتیو در فروشگاه بیز

فروشگاه اینترنتی یکی از نمایندگی های بزرگ  فروش محصولات گاتیو  ( کرم گاتیو ) و سیستم بازاریابی شبکه ایران است. این فروشگاه با همکاری اقدام به فروش کرم گاتیو کرده است.  محصولاتی چون: خرید سرم لیفتینگ صورت، کرم روشن کننده بدن گاتیو، فروش کرم ضدچروک گاتیو، کرم ترمیم کننده گاتیو و…

فروش محصولات گاتیو با قیمت اصلی

همه محصولات توسط فروشگاه اینترنتی بیز با قیمت های اصلی ارائه می شود.

 هم چنین مستقیما از فروشگاه مرکزی شرکت بیز تهیه و از طریق پست جمهوری اسلامی ایران به شما عزیزان ارسال می گردد.

ضمانت اصالت کرم گاتیو

تمامی محصولات گاتیو جزو محصولات وارداتی و همگی آن ها دارای برچسب استعلام اصالت کالا هستند. شما می توانید با ارسال کد درج شده روی محصول از طریق پیامک از اصالت کالا مطمئن شوید.

فروش کرم گاتیو در داروخانه ها

فروش کرم در ایران تنها توسط سیستم بازاریابی شبکه مولتی لول انجام می شود. بنابراین شما  این محصولات را به صورت دائم از فروشگاه های حضوری مانند داروخانه ها و لوازم نمی توانید تهیه کنید .

خرید محصولات آرایشی گاتیو به صورت مستقیم

به دلیل رعایت حقوق بازاریابان مستقل شرکت امکان خرید عموم از فروشگاه مرکزی شرکت بیز میسر نیست.  اما  این امکان وجود دارد که با هماهنگی های قبلی توسط بیز  شما در فروشگاه به صورت میزبان حضور پیدا کنید. شما میتوانید برای خرید حصوری کرم گاتیو با هماهنگی دوستان ما در بیز به صورت میهمان وارد فروشگاه مرکزی گردید. تمامی محصولات را بعد از بررسی های لازم و مشاوره های قبل از خرید تهیه فرمائید.

خرید محصولات آرایشی گاتیو به صورت آنلاین

فروشگاه اینترنتی بیز  این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده است تا بتوانید یک خرید اینترنتی امن بر پایه امنیت خرید به واسطه نماد اعتماد الکترونیک انجام دهید. با اخذ نماد اعتماد الکترونیک به شما اطمینان را  میدهد تمامی خرید های اینترنتی شما کاملا امن و بدون خطر می باشد. برای مشاهده نماد اعتماد الکترونیک بیز می توانید به قسمت انتهایی تمام صفحات سایت مراجعه و با ضربه زدن بر روی نماد اعتماد الکترونیک سایت بیز  از وضعیت مجوز ما مطلع شوید.

برند گاتیو ساخت کدام کشور است؟

احتمالا برای نخستین بار نام برند گاتیو را در شبکه‌های اجتماعی شنیده‌اید، و با ابراز رضایت مصرف‌کنندگان نسبت به محصولات گاتیو ، کنجکاو شده‌اید که بیشتر با این برند آشنا شوید.  گاتیو برندی کاملا ایرانی است که برخی از سودجویان با هدف فروش بالاتر و استقبال بیشتر مردم از محصولات این برند به دروغ آنرا  آلمانی، سوئیسی و گاها سوئدی معرفی می کنند. البته آوردن نام برند خارجی به سبب فروش با قیمت بالاتر محصولات گاتیو ‌نیز می‌باشد، زیرا اصولا محصولات این برند نسبت به عملکردی که از خود نشان می‌دهند، بسیار خوش قیمت هستند. ظاهرا این موضوع دست سودجویان را برای اعلام قیمت‌های بالاتر از قیمت رسمی باز گذاشته است.

ذکر این توضیح لازم است که ، با وجود اینکه محصولات گاتیو ساخت ایران می‌باشد، اما فرمولاسیون ساخت آنها تحت لیسانس ایتالیا بوده  و به همین سبب شما در ازای پرداخت مبلغی ریالی، محصولی با کیفیت اروپایی دریافت می‌نمائید. ضمنا تمامی محصولات این برند مراقبت از پوست دارای نشان اصالت کالا و ‌شماره پروانه بهداشتی می‌باشند، که لازم است پیش از خرید به این نکته نیز دقت نمایید.

محصولات گاتیو در کجا تولید می‌شوند؟

محصولات این برند با همکاری دو شرکت بنام کارن لیان و دکتر بیز ، در منطقه اقتصادی ویژه‌ای در ۴۰ کیلو متری استان البرز تولید می‌شوند.  البته مجوزهای لازم برای تولید محصولات این برند چه در عرصه داخلی و چه خارجی از طریق شرکت کارت لیان دریافت گردیده و ناگفته نماند پروسه تولید این محصولات هم با بهره‌گیری از بروزترین تکنولوژی‌های روز دنیا می‌باشد.

محصولات گاتیو را از کجا تهیه کنیم؟

مطمئنا به عنوان یک مصرف کننده دلتان می‌خواهد محصولی اصل را با قیمت واقعی و رسمی آن تهیه نمائید، و به همین خاطر این سوال در ذهنتان ایجاد میگردد که برای تهیه محصولات گاتیو به کجا مراجعه کنید؟ در حقیقت انحصار فروش محصولات گاتیو در دست شرکت بازاریابان ایران زمین با نام اختصاری و آشنای دکتر بیز می‌باشد. با این اوصاف و از آنجایی که خرید محصولات گاتیو تنها از طریق این شرکت امکانپذیر است، می‌توانید هرگونه ادعای شخصی مبنی بر خرید مستقیم محصولات از شرکت اصلی را کذب دانسته و جهت اطمینان از کیفیت و قیمت محصولات ، آنرا تنها از طریق شرکت بیز و بازایابان اصلی این شرکت با کد تجاری معتبر بخواهید.

تاکید به خرید محصولات از بازایابان با کد تجاری معتبر به این خاطر می‌باشد که، متاسفانه برخی بازاریابان با شناخت بازار مصرف خوبی که محصولات گاتیو داراست، از نام و کیفیت خوب این برند سو استفاده کرده و جدا از پورسانتی که از شرکت به ازای فروش خود اخذ می‌کنند، مبلغی مازاد نیز از شما  دریافت می‌نمایند، تا از این طریق سود فروششان را افزایش دهند.

انواع محصولات گاتیو

محصولات گاتیو شامل پکیج کاملی از کرم‌ها می‌باشد که در زیر نگاهی به این محصولات و ویژگی بارزشان خواهیم انداخت:

۱- کرم روشن کننده بدن گاتیو : این محصول از بین برنده هرگونه تیرگی ایجاد شده در اثر افزایش سن ، موزدایی، آفتاب سوختگی بوده و دارای رطوبت رسانی عالی به پوست می‌باشد.

۲- کرم دورچشم و چین و چروک گاتیو: از محصولات بسیار پرطرفدار گاتیو به سبب اثر بخشی ملموس و قابلیت استفاده در رده‌های سنی مختلف می‌باشد.

۳- کرم ترمیم کننده گاتیو: از بین برنده جای هرگونه زخم، جوش یا سوختگی با ویژگی آنتی باکتریالی است.

۴- سرم لیفتینگ صورت گاتیو: این محصول دارای اثر بخشی فوق‌العاده سریع با احساس کشیدگی در پوست حتی در ساعات اولیه مصرف سرم می‌باشد.همچنین به جهت پیشگیری از ایجاد حالت شکنندگی در پوست قابل استفاده بوده و مصرف آن هیچگونه محدودیت سنی ندارد.

۵- کرم ضد چین و چروک گاتیو: ایجاد شادابی و طروات در پوست با از بین بردن نشانه‌های آشکار و عمیق پیری تا چین و چروک‌های ریز و تازه ایجاد شده از ویژگی‌های بارز این محصول است.

آیا محصولات گاتیو در داروخانه‌ها به فروش می‌رسند؟

مطمنا برایتان این سوال مطرح شده که آیا این محصولات در داروخانه‌ها فروش دارند یا خیر، یا آنکه چرا نمی‌توانیم محصولات گاتیو را در داروخانه‌ها بیابیم؟ محصولات این برند در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های حضوری، به سبب سیستم‌ فروش و بازاریابی شبکه‌ای مولتی لول عرضه نمی‌گردند. به همین سبب برای خرید محصولات اورجینال و با قیمت واقعی این برند باید به فروشگاه‌های معتبر، که از تامین کنندگان اصلی شرکت بیز هستند مراجعه و اقدام به تهیه این محصولات نمایید.

دکمه بازگشت به بالا