حوادث

دختر ۲۰ ساله راننده تاکسی را کشت

آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: دختر ۲۰ ساله‌ای که به دلیل مشاجره با راننده تاکسی او را در شهر هشتگرد به قتل رسانده و متواری شده بود، دستگیر شد.

سرهنگ علی سلیمانی روز شنبه ۲۹ آنلاین ماه در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در ایستگاه تاکسی”شهرک ینگی امام” شهر هشتگرد ساوجبلاغ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ سلیمانی افزود: بلافاصله با تشکیل اکیپی از ماموران پلیس آگاهی و کلانتری مرکزی این شهرستان، عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل جرم و انجام تحقیقات لازم مشخص شد یکی از رانندگان تاکسی با یک مسافر بر سر سوار شدن به یک تاکسی دیگر به مشاجره پرداخته که در پی این مشاجره و اختلاف، مسافر دختر با برداشتن سوئیچ خودرو و حمله ور شدن به راننده تاکسی، وی را از ناحیه سر مورد جراحت قرار داده و با بیهوش شدن و افتادن وی بر روی زمین، ضارب اقدام به فرار و ترک محل کرده است.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: راننده تاکسی سریعا با کمک مردم حاضر در محل، به مراکز درمانی منتقل که به علت شدت جراحات وارده فوت می کند.

وی بیان کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم مورد نظر را در کمتر از یک ساعت در شهر هشتگرد شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، اظهار کرد: بسیاری از حوادث و جنایت‌هایی که رخ می دهد، با اندکی صبر و گذشت قابل پیشگیری هستند.

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا