بهترین های کسب و کارجامعه

چگونه می توانم رایگان در نتفلیکس فیلم تماشا کنم؟

آموزش استفاده از نتفلیکس در ایران به صورت قانونی

ما در زمان و جغرافیایی زندگی می‌کنیم که استفاده قانونی از بسیاری از فناوری‌ها، برایمان به یک آرزوی بزرگ تبدیل شده است. اما آیا در این شرایط، ما مقصر اصلی هستیم؟ قطعا خیر! عوامل زیادی دست به دست می‌دهند تا کاربران ایرانی نتوانند به صورت مجاز از نرم افزارها، سیستم‌عامل‌ها و حتی پلتفرم‌هایی مانند نتفلیکس استفاده کنند. با خرید اشتراک نتفلیکس از تمامی مزایای آن برخوردار خواهید شد.

استفاده از Netflix در ایران و به صورت قانونی، تقریبا مانند یک رویا به نظر می‌رسد. اما چرا؟

  1. برای خرید اشتراک نتفلیکس، باید ماهیانه حداقل ۸ و حداکثر ۱۶ دلار (بسته به سرویسی که قصد خرید آن را دارید) بپردازید. نرخ تبدیل ارز، این مبلغ به ظاهر ناچیز را به یک هزینه سنگین تبدیل می‌کند!
  2. با توجه به تحریم‌های بین‌المللی، شرکت Netflix به کاربران ایرانی، اجازه عضویت و خرید اشتراک را نمی‌دهد.
  3. برای پرداخت‌های بین‌المللی، نیاز به حساب‌هایی ماند PayPal و VisaCard دارید.

برای خرید قانونی اشتراک نتفلیکس، علاوه بر داشتن حساب‌های بانکی بین‌المللی، به یک نرم افزار تغییر آی پی هم نیاز دارید. البته شرکت‌های زیادی در ایران، اقدام به فروش اکانت نتفلیکس (به صورت اشتراکی و حساب‌های چند کاربره) نموده‌اند.

تذکر: وب سایت ایده آل تک هیچ فعالیتی در زمینه فروش کارت‌های اعتباری نتفلیکس در ایران ندارد. به همین دلیل، ما نمی‌توانیم اعتبار هیچ‌کدام از مجموعه‌های فعال در این زمینه را تایید کنیم.

برای تماشای فیلم‌ها و سریال‌های Netflix قبل از هر چیز، نیاز به ساخت اکانت در این پلتفرم و پس از آن، خرید اشتراک به یکی از روش‌های موجود دارید. خرید اکانت netflix از سایت های معتبر باید انجام شود.

آموزش ساخت اکانت نتفلیکس در ایران

قبل از هرچیز، بیایید با سرویس‌ها و اشتراک‌های مختلفی که نتفلیکس به کاربران خود پیشنهاد می‌کند، بیشتر آشنا شویم:

سرویس‌ های مختلف نتفلیکس

در حال حاضر، Netflix سه نوع اشتراک را همراه با گزینه‌ها و قابلیت‌های متنوع، به کاربران، پیشنهاد می‌دهد:

قابلیتها اشتراک معمولی اشتراک استاندارد اشتراک ویژه
هزینه ماهیانه ۸ دلار ۱۱ دلار ۱۴ لار
دستگاه‌های متصل به صورت هم‌زمان ۱ دستگاه ۲ دستگاه ۴ دستگاه
تماشای نامحدود فیلم و سریال
محتوای HD
محتوای Full HD

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، هرکدام از این سرویس‌ها، قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. شاید مهم‌ترین تفاوت آن‌ها، توانایی همزمان اتصال چند دستگاه مختلف باشد. اشتراک معمولی، تنها به یک دستگاه، اجازه وصل شدن به اکانت و تماشای فیلم و سریال را می‌دهد. در حالی که اشتراک‌های استاندارد و ویژه، به ترتیب به ۲ و ۴ دستگاه، مجوز اتصال می‌دهند.

همان‌طور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، نتفلیکس روی انواع سیستم‌ عامل‌های مختلف، کار می‌کند. به عبارتی دیگر، می‌توانید حساب کاربری خود را روی کامپیوتر، اندروید و آیفون، بسازید.

ما در ادامه، به بررسی روش‌های ساخت اکانت و استفاده از سرویس رایگان نتفلیکس خواهیم پرداخت. باز هم تاکید می‌کنیم که در صورتی که قصد دائمی کردن کاربری خود در این پلتفرم را دارید، چاره‌ای جز پرداخت حق اشتراک، نخواهید داشت.

ساخت اکانت روی کامپیوتر

برای ساخت اکانت، ابتدا وارد شوید و سپس، مراحل زیر را به ترتیب، دنبال کنید:

  • در کادر وسط صفحه، مطابق تصویر زیر، ابتدا آدرس ایمیل خود را وارد کرده و سپس، روی “Get started” کلیک کنید.
  • در مرحله بعد، روی “Continue” کلیک کنید.
  • در این مرحله، باید برای حساب کاربری خود، یک رمز عبور اختصاص داده و سپس، روی Continue کلیک کنید.
  • در صفحه جدید، گزینه “See the plans” را انتخاب کنید.
  • اکنون باید یکی از سه اشتراک موجود (معمولی، استاندارد یا ویژه) را انتخاب کرده و روی Continue کلیک کنید.
  • در صفحه بعد، باید یکی از روش‌های پرداخت را انتخاب کنید. این‌جاست که سه گزینه پیش روی شما قرار خواهند داشت:

روش اول: مراجعه به سایت‌های واسط و کمک گرفتن از آن‌ها برای خرید اشتراک

روش دوم: افتتاح یک حساب بین المللی بانکی (این کار هم دردسرهای خودش را دارد) و پرداخت حق اشتراک

روش سوم: خرید گیفت کارت نتفلیکس از وب سایت‌های معتبر

  • بعد از انتخاب روش مورد نظر، باید پرداخت خود را انجام داده و پس از آن، اشتراک یک ماهه نتفلیکس برای شما فعال می‌شود.

تذکر: تا چندی قبل، Netflix اجازه یک ماه استفاده رایگان را به کاربران می‌داد. اما در حال حاضر، این قابلیت در دسترس قرار ندارند. به همین دلیل، از همان روز اول، باید به فکر خرید اشتراک و پرداخت حق عضویت باشید.

با یک جستجوی ساده در اینترنت، می‌توانید به وب سایت‌ها و شرکت‌های مختلفی در زمینه فروش اکانت اشتراکی نتفلیکس دسترسی داشته باشید. توصیه ما به شما این است که قبل از خرید این اکانت‌ها، حتما از اعتبار شرکت یا وب سایت مورد نظر، مطمئن شوید.

ساخت اکانت روی گوشی

شما می‌توانید روی تلفن همراه خود (اندروید و iOS) هم از نتفلیکس استفاده کنید. برای این‌کار، ابتدا باید از طریق لینک‌های زیر، اپلیکیشن Netflix را دانلود کرده و روی تلفن همراه خود نصب کنید:

نکته: برای ساخت اکانت Netflix فقط باید از طریق وب‌سایت رسمی این برنامه عمل کنید. بنابراین با استفاده از اپلیکیشن، نمی‌توانید یک اشتراک در نتفلیکس خریداری کنید.

بعد از نصب برنامه، برای استفاده از نتفلیکس روی گوشی، وارد اپلیکیشن نتفلیکس شده و مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. اپلیکیشن نتفلیکس را روی تلفن همراه خود اجرا کنید.
  2. از طریق ایمیلی که در زمان ساخت اکانت وارد کرده‌اید (به همراه کلمه عبور) وارد کاربری خود شوید.
  3. از هزاران فیلم و سریال موجود در این برنامه، لذت ببرید.

اپلیکیشن نتفلیکس در دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید ۵.۰ به بالا، قابل اجرا است. کاربرانی که از یک سیستم عامل قدیمی‌تر استفاده می‌کنند، چاره‌ای به جز دانلود یک نسخه قدیمی از برنامه Netflix ندارند.

تنها کاربرانی که از سیستم عامل iOS 9.0 و بالاتر استفاده می‌کنند، قادر به دانلود محتوای نتفلیکس هستند. افرادی که از نسخه‌های قدیمی‌تر این سیستم عامل استفاده می‌کنند، فقط می‌توانند فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود را در این پلت‌فرم، تماشا کنند.

ساخت اکانت روی تلویزیون هوشمند

برای ساخت اکانت نتفلیکس روی تلویزیون‌های هوشمند، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا اپلیکیشن متناسب با دستگاه تلویزیون خود را دانلود کرده و نصب کنید. در صورتی که در این زمینه مشکل دارید، می‌توانید از طریق مدل تلویزیون هوشمند خود را جستجو کنید.

نکته: در بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند، برای شروع باید آدرس ایمیل یا تلفن همراه خود را وارد کنید. یک ایمیل یا پیامک (حاوی لینک و کد فعالسازی اپلیکیشن) برای شما ارسال می‌شود. شما باید این کد را در برنامه وارد کنید تا ورود شما تایید شود. (این کار را تنها برای اولین ورود، باید انجام دهید)

  • پلن یا اشتراک مورد نظر خود را انتخاب کنید. (شما در هر زمان، می‌توانید اشتراک خود را تغییر دهید)
  • یک ایمیل و پسورد برای حساب خود، تعیین کنید.
  • روش پرداخت خود را انتخاب کرده و هزینه اشتراک را پرداخت کنید.
  • تمام شد! به همین راحتی.

همان‌طور که مشاهده کردید، نحوه ساخت اکانت نتفلیکس در تلویزیون‌های هوشمند، کاملا مشابه با انجام این کار از طریق وب سایت این پلتفرم است.

راه اندازی netflix در تلویزیون ال جی

پلتفرم Netflix روی بسیاری از تلویزیون‌های LG قابل اجرا است. البته ممکن است در مدل‌های قدیمی‌تر این تلویزیون‌ها، نتفلیکس فقط در کشوری که دستگاه خریداری شده است، کار کند. در صورتی که قصد خرید یکی از محصولات جدید شرکت ال جی را دارید، حتما از فروشنده در ارتباط با سازگاری آن با نتفلیکس، سوال نمایید.

نکته: در اکثر تلویزیون‌های LG می‌توانید فیلم‌ها و سریال‌های نتفلیکس را به صورت دسته‌بندی شده (یک دسته اختصاصی برای علاقمندی‌های من یا My List) مشاهده کنید. برنامه‌ها، معمولا بر اساس کتگوری (کمدی، درام و …) نیز جدا می‌شوند.

برای راه اندازی Netflix در تلویزیون ال جی مطمئن شوید که در صفحه اصلی هستید و سپس مطابق مراحل زیر، عمل کنید:

  • Netflix را در صفحه اصلی انتخاب کنید.
  • گزینه “Sign in” را انتخاب کنید.
  • اگر Sign in را مشاهده نمی‌کنید، از بخش “Are you a member of Netflix” گزینه Yes را انتخاب کنید.
  • اگر هنوز اشتراک خود را نساخته‌اید، مطابق توضیحات قسمت “ساخت اکانت روی تلویزیون هوشمند” یک کاربری جدید ایجاد کنید.
  • ایمیل و پسورد خود را تایپ کرده و وارد اکانت خود شوید.
  • زندگی خیلی شلوغ می شود و من دوست دارم بتوانم مدتی بنشینم و کاری انجام ندهم. متأسفانه دنیا از من انتظار دارد که برای تأمین مخارج خود پول دربیاورم. آیا عالی نیست اگر بتوانم روی کاناپه بنشینم و نمایش مورد علاقه ام را در حالی که پول آن را دریافت می کنم تماشا کنم؟ خوشبختانه این یک واقعیت است! برای تماشا می توانید پول دریافت کنید در راحتی در خانه خود یا، اگر ترجیح می دهید، در ماشین خود.
  • در اینجا هیچ قضاوتی وجود نخواهد داشت. راه های مختلفی برای یادگیری نحوه دریافت پول برای تماشای Netflix وجود دارد، اگر قبلاً نمی دانستید. تصور کنید که بتوانید در هر چیزی که می خواهید زیاده روی کنید و در مورد آن احساس گناه نکنید زیرا در حال کسب درآمد هستید. در این مقاله به 10 راه برای کسب درآمد و دریافت پول برای تماشای نتفلیکس می پردازیم.

دریافت پول برای تماشای نتفلیکس در مقابل. دریافت پول هنگام تماشای نتفلیکس

من می دانم که شما به اینجا آمده اید زیرا می خواهید نتفلیکس را تماشا کنید و در عین حال پول هم دریافت کنید. با این حال، در واقعیت، خیلی واضح نیستند برخی از سایت‌ها و سایت‌ها برای فعالیت‌های مشابه مانند تماشای تبلیغات و آگهی‌های بازرگانی هزینه می‌کنند، اما بهترین بخش این است که می‌توانید آن‌ها را در حین تماشای Netflix در دستگاه دیگری انجام دهید.

در حالی که چند راه برای دریافت پول برای تماشای Netflix وجود دارد، چند گزینه دیگر در زیر می تواند به همین سادگی باشد. در نهایت، مقداری پول نقد اضافی در کیف خود دارید و قسمت دیگری از برنامه مورد علاقه خود را به پایان رسانده اید.

یک برچسب نتفلیکس شوید

من نمی توانم به شما بگویم که چند برابر حجم محتوای نتفلیکس باعث شده من احساس ناراحتی کنم. چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد و زمان کافی نیست. هر بار که یکی را تمام می کنم، یک نمایش جدید نمایش داده می شود. برای من غیرممکن است که به همه چیزهایی که نتفلیکس ارائه می دهد، بین کار تمام وقت، معاشرت با دوستانم و گذراندن وقت با شوهرم، دست پیدا کنم.

اما اگر بتوانید در حین تماشای برنامه‌ها و فیلم‌هایی که می‌خواهید اما زمانی برای تماشای آن ندارید، درآمد کسب کنید، چه؟ یافتن راهی برای در حالی که تماشای نتفلیکس ممکن است شبیه یک رویا به نظر برسد، اما این یک است .

برچسب نتفلیکس چیست و چگونه کار می کند؟

برچسب‌گذار نتفلیکس کسی است که نمایش‌های نتفلیکس را تماشا می‌کند و آن‌ها را با کلمات کلیدی «تگ» می‌کند تا بینندگان راحت‌تر بتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. نت‌فلیکس را قادر می‌سازد تا زیرمجموعه‌هایی مانند «سینمای مؤلف از نظر بصری خیره‌کننده برنده جایزه» و «درام‌های مبتنی بر ادبیات معاصر» ایجاد کند.

مردم می توانند از این برچسب ها استفاده کنند تا دقیقاً نوع نمایش یا فیلم مورد نظر خود را پیدا کنند. این یکی از دلایلی است که نتفلیکس در حفظ توجه شما بسیار خوب است – آنها می دانند که ممکن است بخواهید بعد از تماشای زیاد «Mindhunter» «Making a Murderer» را تماشا کنید. تگرهای نتفلیکس برای تداوم تسلط این شرکت به عنوان محبوب ترین سرویس پخش بسیار مهم هستند.

چگونه به عنوان یک برچسب نتفلیکس شغل پیدا کنیم؟

چه کسی نمی خواهد بابت تماشای نتفلیکس غرامت دریافت کند؟ با این حال، استخدام به عنوان تگر نتفلیکس دشوارتر از آن چیزی است که به نظر می رسد. نتفلیکس لیست کاملی از الزامات ارائه نمی کند، اما می توان تصور کرد که این تنها اکانت نتفلیکس نیست. او گفت که مدرک فیلمنامه نویسی و فوق لیسانس انتقاد دارد مطالعات در مصاحبه FastCompany در سال 2018 با یک برچسب نتفلیکس.

اگر پیشینه ای در صنعت فیلم یا سرگرمی دارید یا اگر در رشته مطالعات فیلم یا چیزی مشابه تحصیل کرده اید، ممکن است مدارک لازم را داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه مشاغل نتفلیکس مراجعه کنید.

در حال حاضر، تنها جایی که می‌توان به دنبال مشاغل برچسب‌گذاری نتفلیکس بود، در وب‌سایت این شرکت است. اگر می‌خواهید به عنوان تگگر نتفلیکس کار کنید، باید محتاط باشید. حداقل یک بار در هفته وب سایت مشاغل نتفلیکس را بررسی کنید تا ببینید آیا موقعیت تگر در دسترس است یا خیر. از آنجایی که نتفلیکس احتمالا صدها درخواست برای این موقعیت دریافت می کند، مطمئن شوید که رزومه شما به روز و آماده ارسال در اسرع وقت است.

تا جایی که ممکن است جزئیات را وارد کنید، مانند نحوه نگارش پایان نامه ارشد خود در مورد تلاقی فیلم و جنبش حقوق مدنی. بسیار مهم است که تجربه خود را گسترش دهید و آن را در بهترین نور ممکن ارائه دهید. با استفاده از امتیاز می توانید کارت هدیه خرده فروشی یا کارت هدیه نقدی پیش پرداخت دریافت کنید. Viggle روشن نمی کند که چگونه می توانید امتیاز کسب کنید، بنابراین اگر بازده بزرگی را مشاهده نکردید، ساعت ها را روی آن تلف نکنید.

سایت هایی که برای تماشای نتفلیکس به شما پول می دهند

این شش وب سایت امکان تماشای نتفلیکس را برای پول فراهم می کنند. وب سایتی را انتخاب کنید که متناسب با سبک زندگی شما باشد.

1. نتفلیکس.

خود نتفلیکس این فرصت را برای کسب درآمد در حین تماشای نمایش ها در پلتفرم خود فراهم می کند. عنوان شغلی پیچیده و همه چیز خود را دارد. یک برچسب نتفلیکس شوید که به عنوان تحلیلگر فراداده نیز شناخته می شود و برای تماشای نمایش های نتفلیکس پول دریافت کنید. به عنوان یک برچسب‌گذار نتفلیکس، شما مسئول تماشای نمایش‌ها و اختصاص یک برچسب خاص به آن‌ها خواهید بود. تاریخ انتشار، زبان، ژانر و عوامل دیگر از جمله برچسب ها هستند.

برای اینکه برای این کار در نظر گرفته شوید، باید پیشینه ای در علم کتابداری یا یک زمینه مرتبط داشته باشید و تجربه کار با فهرست های آنلاین را داشته باشید. طبق گفته Glassdoor، تگرهای نتفلیکس در برخی ایالت ها سالانه بیش از 50,000 دلار درآمد دارند. طبق برخی گزارش ها، حقوق سالانه نزدیک به 70,000 دلار است. اگر به دنبال شغلی به عنوان برچسب زنی هستید، به صفحه کار نتفلیکس توجه داشته باشید.

2. InboxDollars

از حساب InboxDollars رایگان خود برای دریافت پول برای تماشای Netflix استفاده کنید. اعضا می توانند با انجام کارهایی مانند تماشای ویدیو در این وب سایت درآمد کسب کنند. برخی از ویدیوها ممکن است علاقه شما را برانگیزد. در غیر این صورت، می‌توانید ویدیوها را در گوشی خود رها کنید تا ساعت‌ها در حالی که برنامه‌های نتفلیکس مورد علاقه خود را در تلویزیون تماشا می‌کنید، پخش شوند.

سایت‌هایی مانند InboxDollars توسط شرکتی که محتوا را برای هر ویدیویی که تماشا می‌کنید ایجاد کرده است، پول دریافت می‌کنند و سپس مقداری از سود را به شما می‌دهند. در حین تماشای زیاد نتفلیکس، هر تعداد ویدیو که می خواهید تماشا کنید و رشد موجودی حساب خود را تماشا کنید. تنها در چند مرحله ساده می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید. فقط برای ثبت نام، یک جایزه 5 دلاری به حساب شما واریز می شود. اعضای InboxDollars برای تماشای ویدیوهایی با کارت‌های خراش مجازی که شامل جوایزی از چند سنت تا صدها دلار است، پاداش دریافت می‌کنند.

3. سوگ باکس

Swagbucksیک پلتفرم آنلاین شناخته شده است که به کاربران اجازه می دهد با انجام کارهای مختلف درآمد کسب کنند. یکی از این مسئولیت ها تماشای فیلم است. برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید و بلافاصله شروع به تماشای ویدیو کنید. هنگام تماشای Netflix در تلویزیون خود می توانید ویدیوها را روی تلفن خود تماشا کنید. Swagbucks پس از تماشای تعداد معینی ویدیو به شما امتیاز می دهد.

در صورت کسب امتیاز کافی، می توانید آنها را با پول نقد یا کارت هدیه به آمازون، تارگت و سایر خرده فروشان معروف مبادله کنید. همچنین می توانید درخواست کنید که پرداخت مستقیماً به حساب PayPal شما انجام شود.

4. MyPoints

به عنوان یک عضو MyPoints، به یک لیست پخش ویدیویی دسترسی خواهید داشت که می توانید برای کسب درآمد در سایت تماشا کنید. MyPoints یک سایت پاداش شناخته شده است که در آن اعضا می توانند با انجام کارهایی مانند تماشای ویدیو پول بیشتری کسب کنند. در همان زمان، لیست پخش ویدیوی خود و لیست پخش Netflix خود را شروع کنید. هنگام تماشای Netflix در حالی که تلفن شما ویدیوهای شما را پخش می کند، به شما پول پرداخت می شود.

MyPointsبرای استفاده و ثبت نام کاملا رایگان است. همچنین می توانید فوراً یک جایزه ثبت نام 10 دلاری دریافت کنید. تماشای ویدیوها می تواند پس از تکمیل لیست پخش خود تا 500 امتیاز در روز برای شما به ارمغان بیاورد و امتیازهای خود را برای جوایزی مانند آمازون یا پول نقد کنید. کارت هدیه.

5. EduBirdie

EduBirdie دیگران را برای تماشای نتفلیکس با هزینه ای استخدام کرده است. هرازگاهی، یک فرآیند درخواست جدید برای Smart Watchers باز می شود که نامزدها را ملزم به درخواست می کند. اگرچه EduBirdie صدها درخواست دریافت می کند، اما تنها حدود 20 نفر را از استخر استخدام می کند. یک Smart Watcher در EduBirdie اشتراک یک ماهه Amazon Prime و Netflix دریافت می کند.

این برنامه SmartWatch برای انجام تحقیقات در مورد چگونگی انگیزه بینندگان برای مطالعه توسط EduBirdie، یک پلت فرم مبتنی بر آموزش، طراحی شده است. پس از تماشای سه قسمت از ده برنامه تلویزیونی مختلف، بیننده باید یک پرسشنامه را تکمیل کند. Smart Watchers یک بار پرداخت 1,000 دلاری دریافت می کند. از آنجایی که این موقعیت همیشه باز نیست، مرتباً بررسی کنید تا ببینید آخرین مهلت درخواست بعدی چه زمانی است.

6. تکان دادن

Viggleبرخلاف سایر سرویس‌های موجود در این لیست که به شما امکان تماشای ویدیوها را روی دسکتاپ یا لپ‌تاپ می‌دهد، تنها به‌عنوان یک برنامه برای کاربران آیفون و اندروید در دسترس است. پس از دانلود Viggle، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و اجازه دسترسی به موقعیت مکانی خود را بدهید. این نشان می دهد که کدام نمایش ها مجاز به مشاهده هستید. برای مثال، اگر در دیترویت زندگی می کنید، شبکه های وابسته به تلویزیون محلی و همچنین کانال های ملی را مشاهده خواهید کرد.

همچنین می توانید از نام یک برنامه برای پیدا کردن آن استفاده کنید. برخلاف سایر وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها، Viggle به شما اجازه می‌دهد تا نمایش‌های واقعی را تماشا کنید و در عین حال برای تماشای تبلیغات و آگهی‌های بازرگانی امتیاز کسب کنید. اینها شامل نمایش هایی از HBO، کانال دیزنی، و AMC و غیره است.

دکمه بازگشت به بالا