حوادث

پلیس گناوه قاتل‌ها را هنگام خروج از کشور دستگیر کرد

تیتر اول/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی قاتلان فراری در حال خروج از کشور در مرزهای غربی دستگیر شدند. 

سرهنگ حسن غضنفری یکشنبه ۱۴ اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در مورخه ۲۵ بهمن امسال در یکی از روستاهای توابع گناوه، کشف قتل و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران پلیس آگاهی گناوه قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده میدانی و اطلاعاتی پلیس آگاهی و با همکاری مرکز اطلاعات جنایی استان ۲ نفر متهم شناسایی و مشخص شد از شهرستان گناوه به سمت استان‌های مرکزی و شرقی کشور متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی و اخذ نیابت برای دو استان مرکزی و شرقی کشور و حضور ماموران به آن استان‌ها مشخص گردید متهمین مجددا مسیر خود را تغییر داده و در یکی از استان‌های غربی کشور حضور دارند، لذا بلافاصله تیم‌های دیگری با اخذ نیابت به استان محل حضور و اختفاء متهمان در یکی از شهرهای مرزی اعزام و با هماهنگی فرماندهی انتظامی و هنگ مرزی هر دو نفر متهم ساعتی قبل از خروج غیر قانونی به سمت کشور ترکیه در یک عملیات پلیسی هماهنگ دستگیر و به پلیس آگاهی گناوه منتقل شدند. 

سرهنگ غضنفری با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده متهمین به بزه ارتکابی اعتراف کردند، ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته علت قتل اختلافات قبلی عنوان شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا