استان ها

تعیین جریمه توسط کمیسیون ماده ۱۰۰ لطمه زیادی به شهرسازی وارد کرده است

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از یزد؛ محمدصالح جوکار در خصوص اظهارنظر امام جمعه موقت تهران مبنی بر اینکه پول های دریافتی از کمیسیون ماده 100 پول کثیف بوده و دولت، مجلس و قوه قضائیه باید ماده 100 قانون شهرداری را سریع و قاطع اصلاح کنند، گفت: اثاثیه می ریزد چون اجازه می دهد. تخلفات ساختمانی، اعمال مجازات های قانونی که موضوع شهرسازی را به شدت خدشه دار کرده است.

وی ادامه داد: کسب این جرایم جدای از نقض حقوق بشر به نفع شهرستان نیست و بخش قابل توجهی از درآمد دولت محلی با صدور مجوزها و مجوزهای لازم تامین می شود.

جوکارس افزود: از مردم توصیه می شود برای پرهیز از پرداخت مجوز و هزینه به کمیسیون مراجعه و سپس با عضویت در کمیسیون و پرداخت جریمه ای که موجب تضییع حقوق طرفین می شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر کمیسیون عمران در حال بررسی لایحه اصلاح کمیسیون ماده 100 است و در این زمینه نیز زیرمجموعه ای هستیم اما در اینجا اقدامات منفی بیش از مثبت بوده و جنبه سخت افزاری آن افزایش یافته است.

رئیس کمیسیون کشور و شوروی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مجموع در این بند باید راهکاری ارائه کنیم تا کمیسیون ماده 100 مبنای تخلفات قرار نگیرد و تداخلی با شهرسازی نداشته باشد. مبلمان شهری.”

48

دکمه بازگشت به بالا