سلامت و تندرستی

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این جلسه سید حامد قنادپور مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا و وحید شامکی معاون توسعه و نوآوری شرکت و امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات و حسن مختار به سخنرانی پرداختند. معاون فنی این شرکت در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص ابعاد فنی و عملیاتی توسعه این اپلیکیشن ویژه و متفاوت پاسخ دادند.

در این جلسه مدیرعامل تارا با بیان اینکه شرکت توسعه کسب و کار و فناوری «تارا» با حمایت 50 ساله فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ تأسیس شد، اظهار داشت: فعالیت جدی تارا از سال 1400 آغاز شد. شروع به کار کرده و اکنون با ارائه راهکارهای دیجیتالی برای بهبود تجربه مردم در خدمات مالی، تلاش می کند تا به دغدغه ها و نیازهای امروزی مردم فکر کند و فلسفه اصلی آن کمک به رفاه مالی طبقه متوسط ​​جامعه است.

سید حامد قنادپور ادامه داد: تارا خدماتی از قبیل کیف پول الکترونیکی، مخازن رفاهی سازمانی، اعتبار سازمانی و اخیرا خدمات اعتبار خرد فردی ارائه کرده است و در مدت کوتاهی که این سرویس معرفی شده، استقبال بسیار خوبی از آن شده است. انجام شده.”

وی گفت: تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در حوزه خدمات سازمانی خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از 1000 میلیارد تومان اعتبار اعطا کرده است.

وی برخی از قابلیت ها و مزیت های تارا را که این اپلیکیشن بر اساس آن ساخته شده است، عنوان کرد: «تکیه به حمایت گروه صنعتی گلرنگ در تحویل کالا و نقاط فروش و تجربه طولانی 50 ساله»، «تجربه کاربری ویژه و منحصر به فرد» “گسترش پذیرندگان در 460 شهر ایران و بیش از 4500 مرکز خرید خشتی در حوزه های مختلف از جمله کالاهای مصرفی سریع السیر، پوشاک و مد، لوازم خانگی، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پزشکی و بهداشتی، خدمات بیمه و…»، «عدم دریافت سود و حق الامتیاز»، «بهبود شاخص های نسبی زندگی مردم» و…

مدیرعامل تارا در پایان گفت: سازوکار ما برای ایجاد انضباط مالی و استرداد وجوه جمع آوری شده از محل اعتبار فردی از کاربر کاملاً مبتنی بر اعتماد است و البته در صورت وقوع عکس این مشکل. ، کاربر مورد نظر و شناسه او “منفی دریافت می کنند و از خدمات بیشتر محروم می شوند.”

وی همچنین گفت: باید قول دهیم که تارا چه از نظر کاربری و چه از نظر خدماتی در ابتدای مسیر توسعه خود قرار دارد و برنامه ریزی های صورت گرفته نوید تحولات هیجان انگیزی را تا پایان سال جاری و سال های آینده می دهد. شعار تارا “راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی” و تفکر جامع با توجه به دغدغه ها و نیازهای افراد مدرن به مرحله عمل در خواهد آمد و می توان گفت که این خدمات پاسخگوی تعهدات شرکت ها به مردم است. جامعه و در قالب ایفای مسئولیت های مدنی. برندها و شرکت ها قابل تفسیر هستند.»

سخنران بعدی این نشست وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه کسب و کار و فناوری «تارا» بود که به تشریح چرایی و چگونگی ایجاد این اپلیکیشن، ابعاد و روند توسعه و چشم اندازهای آینده آن پرداخت.

وحید شمخی با اشاره به تمرکز تارا بر روی وام دهی نهادی و انبوه در سال گذشته گفت: امروز گرد هم آمده ایم تا سرویس جدید تارا را با نام «وام کوچک» یا «اکنون بخر، دیرتر پرداخت کن» را معرفی و راه اندازی کنیم. سرویس. در دنیا معروف است.

شمخی با اشاره به اینکه واحد خدمات اعتبارات خرد تارا بدون چک، سفته، ضامن و تعهد و بدون کارمزد است، تصریح کرد: برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند در کمتر از نیم ساعت تمامی مراحل ثبت نام را انجام دهند. ، احراز هویت و تایید آنها را تکمیل و از 500000 تومان تا 5 میلیون تومان اعتبار دریافت کرده و در 4500 نقطه فروش حضوری و غیر حضوری در سراسر کشور خرید کنید. شایان ذکر است که روند رشد والدین خوانده تارا به سرعت در حال انجام است.

وی گفت: تارا به کاربران کمک می‌کند تا نیازهای مالی کوتاه‌مدت و میان‌مدت خود را مدیریت کرده و زندگی مالی هوشمندتری داشته باشند و از آنجایی که در اقتصاد تورمی ایران، کاربر عملاً دو ماه بعد هزینه خرید را پرداخت می‌کند، بنابراین این به نفع او است. “

برای استفاده از این سرویس کافی است شماره تلفن همراه به نام شخص و دارای کارت ملی هوشمند (جدید) باشد.

وی همچنین گفت: همکاری کاربران منجر به این می شود که برای اولین بار در کشور سازوکار تکیه بر اعتماد مطلق به کار گرفته شود و این طرح تدوین شود. علاوه بر این، در ایران ممکن است مجبور شویم ذهنیت و فرهنگ خود را تغییر دهیم که نیازی نیست همه چیز را نقدی بخریم و استفاده از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگی (مانند سایر کشورهای جهان) محقق شود».

معاون توسعه و نوآوری تارا در بخشی دیگر از سخنان خود توضیح داد که نیمی از اعتبار دریافتی باید 30 روز بعد و مابقی 60 روز پس از خرید بازپرداخت شود که روز به روز بیشتر می شود.

در این جلسه امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا در خصوص خدمات قابل ارائه به سازمان ها و کسب و کارها صحبت کرد و افزود یکی از اهدافی که مخاطبین سازمانی از خدمات تارا استفاده می کنند. دستیابی به بهبود تجربه آنها است. این برنامه های جبران نیروی انسانی سازمان آنها است.”

وی در خصوص توسعه شبکه پذیرندگان تارا افزود: در تلاش هستیم تا پذیرندگان تارا را در زمینه ها و خطوط مختلف توسعه دهیم تا نیازها و خواسته های خانواده های ایرانی را بهتر برآورده کنیم.

حسن مختاریان معاون فنی مجموعه نیز به اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت مضاعف در خدمات مالی اشاره کرد و گفت: این سوال در تمام مراحل توسعه این اپلیکیشن از طراحی و زیرساخت وجود داشته است. به نرم افزار و نحوه انجام معامله مورد نظر وجود دارد.»

وی گفت: سادگی و امنیت دو ویژگی خاص تارا است، پرداخت با تارا حتی به صورت آفلاین است و نیازی به اینترنت ندارد. به توسعه خواهد یافت.

در پایان این نشست رهبران تارا به سوالات رسانه های گروهی پاسخ دادند.

شایان ذکر است که کیف پول الکترونیکی تارا در هر خرید دارای قابلیت بازگشت نقدی 3 درصدی است که در تمامی پذیرندگان تارا قابل استفاده است و به عبارتی به کاربران خود تخفیف قابل توجهی را ارائه می دهد. در عین حال پشتیبانی تارا به صورت 24 ساعته با شماره 1573 در دسترس است.

لازم به ذکر است، نشست رسانه ای راه اندازی اپلیکیشن تارا (راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی) از ساعت 14 در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک سای، به صورت دسته جمعی برگزار شد. حضور. اصحاب رسانه و سایر مخاطبان و مهمانان.

دکمه بازگشت به بالا