ورزش و نشاط

از مشت‌های گره کرده اسکوچیچ تا شوخی اتوبوسی بیرانوند با خلیل‌زاده – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران با دو پیروزی متوالی مقابل لبنان و سوریه در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در صدر جدول گروه A باقی ماند و حالا در چهار بازی باقی مانده پیروز می شود. او بدون توجه به نتایج سایر تیم ها، ممکن است تصمیم به حضور در جام جهانی بگیرد.

جو تیم بعد از پیروزی دیروز مقابل سوریه پرانرژی و شاد بود و ملی پوشان بین خودشان شوخی کردند.

فدراسیون فوتبال با انتشار ویدئویی، ورزشگاه ملک عبدالله در اردن و رختکن ملی فوتبال ایران را نشان می دهد و جزئیات وقایع و گفتگوی بازیکنان و مربیان را نشان می دهد.

تست: هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت

سرداران آزمون اولین گل بازی با سوریه را به ثمر رساند و در نهایت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. مهاجم اولین نفری بود که در اتاق فدراسیون صحبت کرد. آزمون گفت: فکر می کنم یک امتیاز دیگر برای صعود به جام جهانی می خواهیم اما این فوتبال است و هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت.

مجتبی حرسیدی سرپرست تیم ملی نیز پس از پایان صحبت های تستی گفت: در نیمه اول دو گل زدیم و خیالمان راحت شد.

کریم باقری: دست های تصادفی بچه ها درد نکند

کریم باقری سرمربی تیم ملی پس از پایان بازی در رختکن گفت: بچه ها عالی بازی کردند. دستشون درد نکنه به مردم خوبمون تبریک میگم امیدوارم کمی از این برد خوشحال شوند و دعا می کنم بازیکنان در بازی های بعدی خوشحال باشند و به صددرصد (جام جهانی) برسند.

باقری تاکید کرد: هواداران باید مطمئن باشند که بچه ها تمام تلاش خود را می کنند. امیدوارم مثل همیشه از بچه ها حمایت کنند.

سروش رفیعی به تمجید از گل علی قلی زاده می پردازد

در این قسمت از فیلم علی قلی زاده و سروش رفیعی دو لباس محلی ایرانی با یکدیگر گفتگو و شوخی می کنند. قلی زاده به زیبایی و با گارد سوری گل سوم ایران را به ثمر رساند. رفیعی به گلی زاده گفت: چه به دست آوردی؟

رفیع سپس سه بار کلمه خفن را برای توصیف گل قلی زاده به کار برد.

قلی زاده: زمین وحشتناک بود. متاسفم

قلی زاده با اشاره به یکی دو گزینه ای که به سوریه باخت گفت: 80 تا 90 درصد راه را رفتیم. ما باید بقیه بازی را به هم بزنیم تا تبلیغ خود را 100٪ ایمن نگه داریم.

مهاجم ملی پوش افزود: بهتر از حریف بودیم اما شرایط زمین وحشتناک بود. عذرخواهی می کنم که یکی دو گزینه را از دست دادم، اما آن را جبران می کنم.

هلیل زاده: زمین وحشتناک بود. من آسیب دیدم

سوجا هلیل زاده پاسدار ملی پوش با خروج از رختکن و قبل از سوار شدن به اتوبوس گفت: خدا را شکر که در این میدان افتضاح پیروز شدیم. زمین برای فوتبال در نظر گرفته نشده بود و او نمی توانست در آن بازی کند. شادی مردم از این پیروزی کافی است.

مدافع تیم ملی درباره وضعیت خود تاکید کرد: فکر می کنم کشاله ران کشیده شده ام و 20 روز نمی توانم تمرین کنم.

شوخی عزت الله با جهانبخش و انصاری فرد

سعید عزت الله در ادامه این فیلم مقابل دوربین ایستاد و گفت: خدا را شکر این اردو دو برد دیگر داشت و به جام جهانی نزدیک می شدیم. خدای نکرده صعود را در بازی بعدی مقابل هواداران جشن بگیریم. به بازیکنانی که زحمت کشیدند و زحمت کشیدند تبریک می گویم. این دو بازی با لبنان و سوریه سخت بود. شاید امتیاز بالا نبود اما بازی سختی بود.

سپس کریم انصاری فرد به شوخی از عزت اللهی خواست که «کتابش را ادامه دهد» (برای ادامه صحبت) و عزت اللهی پاسخ داد: «درس را من می دهم». انصاری فرد پاسخ داد: می گویید من کتاب هستم؟ عزت اللهی به شوخی گفت: نفر اول جهانبخش!

احساس احمدرضا عابدزاده از بازی پسرش در تیم ملی

امیر عابدزاده که در این دیدار به جای بیرانوند دروازه را گرفت یکی از افرادی بود که در مورد عملکرد ملی پوشان صحبت کرد. او گفت: بازی فوق العاده ای بود. خوشحالم که مردم ایران هم خوشحال هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضورش در تیم ادامه خواهد داشت؟ وی تاکید کرد: به خدا توکل دارم. من همیشه تلاش می کنم و کارم را انجام می دهم. هدف تیم و ورود به جام جهانی مهم است. اگر خدا بخواهد همه کمک می کنیم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که در تیم پونفرادینا اسپانیا نیز حضور دارد، درباره احساس پدرش (احمدرضا عابدزاده) نسبت به بازی های ملی خود گفت: او هم خوشحال است. من افتخار می کنم که به خانواده ام افتخار می کنم.

شوخی بیرانوند با هلیل زاده در اتوبوس

آخرین قسمت های فیلم فدراسیون فوتبال به اتوبوس ملی در حال حرکت از ورزشگاه ملک عبدالله اختصاص دارد. در بخشی از این فیلم علیرضا بیرانوندا با شجاع خلیل زاده شوخی کرد و گفت: شجاع را آزاد کنید. او از مصدومیت عصبی است.

همچنین در این اتوبوس با نام بردن از بازیکنان تیم ملی مشخص شد که مهدی ترابی و سامان های سوار بر اتوبوس هنوز به جمع دیگر ملی پوشان ملحق نشده اند.

مشت های اسکوچیچ گره کرد و ماریو تاتس حرکت کرد

مشت اسکات گره کرد و ماریو تاتس لمس کرد

حال و هوای دوم در اتوبوس تصادفی با کادر فنی متفاوت بود. موسیقی توسط برخی از اعضای تیم ملی از جمله ماریو تات، دستیار ماریو تاتو در اتوبوس پخش شد. اسکوچیچ هم به نشانه خوشحالی بعد از اتوبوس ضربه زد.

سرمربی تیم ملی که مقابل سوریه روی نیمکت ذخیره ها محروم شد، گفت: بردیم و واقعا خوشحالم. بیشتر به خاطر مردم ایران است، فکر می کنم تقریباً به جام جهانی رسیده ایم. این بازی واقعا مهم بود. بازیکنان من عالی بودند.

اسکوچی درباره آمار تیم ملی ایران (12 برد و یک تساوی) گفت: رکورد و این چیزها مهم نیست. پیروزی در بازی ها برای قهرمانی در جام جهانی مهم بود.

دکمه بازگشت به بالا